Poslední recenze (460)
Nic než pravda (2008) (pořad)
Náhodou jsem na to tady narazil po 16 letech. Viděl jsem jeden díl, a vůbec nechápu, jak na to mohl někdo koukat. Bylo to naprosto trapné, povrchní a nezajímavé.
Cesta ven (2022) (seriál)
Seriál mě po celou dobu hodně bavil, ale nakonec to bylo zklamání. Mnohem zajímavější by podle mě bylo, pokud by pointa byla jako ve filmech Hra, Kolonie, nebo Truman Show, tedy za vším stál lidský faktor a lidská manipulace. Zkratka to, co si chvíli mysleli Jim a Randall.
Úsvit (2023)
Tak se mi vybavil film Botostroj. Toto propagandistické dílo je výplodem pomatené mysli progresivistů, kteří nenávidí západní civilizaci, kapitalismus a zdravý rozum. Zkrátka vše, o čem moji rodiče, prarodiče a praprarodiče snili, oč bojovali a čeho se po roce 1989, konečně dočkali. Zelení a Duhoví Khmerové útočí čím dál agresivněji, a bohužel podobně, jako hnědí a rudí k tomu využívají film a většinu médií.