Recenze (1 283)
Záhada Silver Lake (2018)
Tohle bylo zase co? Nebudu se zlobit.. vidím , že některým se to líbí, asi ví víc :D :D :D
Risk (2020)
Jen kvuli Scottovi.. Jestli to půjde dál, tak na filmy sním se nebude dat dívat. Van Damme tě dobře naučil, ale 90 leta jsou už pryč..
Šílení kanibalové (2016)
Gratulace.. Natočit tohle a s takovým hodnocením....
Hubieho Halloween (2020)
Po dlouhé době dobrý. Není to na 4* , ale rozhodně ani na 45% jen. Myslim, že 60% by šlo .
Gerald's Game (2017)
Blazen baba a každý kdo dal víc, než odpad.
Projekt Power (2020)
Super herci, chvíli i dobrý. Škoda, že z toho neudělali vetší akci, víc těch pilulek a schopnosti a pak nějaká akce...
After: Přiznání (2020)
Jedno z největších zklamání... :( po dlouhé době, co jsem netrefil film do kina...
The Beach House (2019)
Katastrofa... Stydím se za ty lidi , aby nemuseli oni...
The Dare (2019)
Hej... nebýt toho scénaře, tak super...
Za každou cenu přežít (2020)
Nápad fakt dobrý, ale aby z toho byla taková nuda... A dost i předvídatelné..