Recenze (3 938)
Skrytá identita (2006)
Dlouhé, pomalé, užvatlané, chaotické, nudné. Vypnuto. (12%)
Láska a příšery (2020)
Něco mezi romantickou pohádkou a dobrodružným filmem pro děcka. Za mě nezaujalo ničím, snad jen částí námětu o velkém hmyzu a obojživelnících. Jinak prostě taková pohádka pro děti s jednoduchým dějem, že neohrožený "princ" jde nebezpečnou cestu za svou "princeznou". (25%)
Vlk ze Snow Hollow (2020)
Jedna dlouhá, zmatlaná a nudná snůška blbých keců a hádek. Herecké výkony otřesné stejně tak jako hudba, režie... (8%)
Klub vyděračů (2007)
Nudné a vleklé domácí drámíčko. (13%)
12 Hour Shift (2020)
Odporný casting a film nedívatelná amatérská stupidita. (0%)
Polda (2016) (seriál)
Něco mezi Hospodou a Ulicí, ale made in ultrakomerční ubohá Prima. Trapárna a mizerie. (3%)
Babička v mrazáku (2018)
Přes nejistý rozjezd to nakonec byla docela dobrá černá komedie, u které jsem se párkrát, ale až ke konci, zhlasita zasmál. Některé gagy stály za to. (53%)
Vyšinutý (2020)
Hodně nasraný tlouštík a sebestředná blbá pipina v docela zajímavém duelu. Film je takový komornější, stále jezdí auty tam a sem. Pěkně se to stupňuje. Děj není lineární, ale různě uhýbá z běžných kolejí. Za podívání to stojí. Já držel palce tlouštíkovi. (54%)
Let It Snow (2020)
Chlap a baba doletí z Ameriky kamsi do Gruzie, aby snowboardili na zakázaném místě. Oba jsou typičtí Amíci, tedy vypatlaní jak poleno a po celou dobu filmu se chovají jako debilové. Co asi tak může při jízdě na zakázané hoře následovat... ? Příběh je velmi slabý, děj blízký nule, hlavní hrdinové jsou mi naprosto putna, atmosféra nula. A ke konci je to už zoufale špatné, jak tam ta koza jenom chodí zprava doleva a zleva doprava. (12%)
Zrcadla (2008)
Pitomá duchařina o nočním hlídači a starém baráku se zrcadly. Nuda a blbost k uzoufání. (7%)