Recenze (22)
Eva (2011)
Pro začátek je asi dobré se na tento film nedívat jako čisté sci-fi, spíš jako psychologický snímek. Po této stránce se mi film opravdu hodně líbil, závěr je tedy dost silný, za mě celkem slušný snímek, který mi nevadilo shlédnout s titulkami a udržet mě to u příběhu.
Co kdybychom žili společně? (2011)
Opravdu vynikající film, přesně díky takovýmto filmům mám ráda evropskou filmovou tvorbu, scéna s vytopeným domem a příjezdem téměř půlky prasete mě opravdu hodně rozesmála, sympatické obsazení, tenhle film si těch pět hvězd zaslouží.
Bláznivá výhra (2012)
Škoda, že vše mohlo být natočeno více zajímavou a akčnější formou, každopádně příběh jako takový dobrý, celkem i obsazení mi sedlo dobře, nemám s tímto filmem nějaký větší problém.
Millerovi na tripu (2013)
Výborná oddychovka, u které se člověk zasměje. Od takového filmu asi nelze očekávat více, děj celkem odsýpal, herci se svých rolí jali opravdu výborně (i já jako žena dokážu ocenit Jennifer, která ženská v jejích letech by nechtěla vypadat takhle, že?), výsledek: klidně se na to po čase podívám znovu a s chutí.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Seriál, u kterého se vždycky zasměju, i když ho vidim už po několikátý. Některé epizody jsou slabší, ale některé to zdatně vyrovnávají. A Sheldon je prostě nejvíc.
Iron Man (2008)
Čtyři hvězdy by byly za film, ta pátá je za Downeyho Jr., prostě excelentní herecký výkon v jeho podání, na tolik mě bavil, že jsem se v podstatě ještě nezamýšlela nad celistvostí a dokonalostí celého filmu a asi je mi to i jedno :-).
Iron Man 3 (2013)
Po druhém, slabším pokračování, se mi trojka hodně líbila. Super efekty, super hlášky, skvělý Robert Downey Jr., krásná Gwyneth a Ben Kingsley taky výborný, prostě to k sobě opět sedlo. Velice dobrý film.
Avengers (2012)
Nikdy jsem nebyla zastánce comicsových příběhů, které mi vždy přišly tak trošku na "jedno brdo", jak se krásně česky říká. Každopádně Avengers mě opravdu chytli, některé dialogy Robert Downey Jr. versus kdokoliv jsou prostě dokonalé (stejně jako v Iron Manovi), prostě opravdu pohodá oddychovka.
Transformers 3 (2011)
Opravdu, ale opravdu hodně špatné pokračování. Ač jsem si myslela, že jako hlavní ženská role nemůže být horší než Megan, tak po shlédnutí tohohle musím říct: Megan je opravdu skvělá herečka (hodně hodně velká ironie). Dvě hvezdy v podstatě jen za závěrečné scény v centru města, které byli opět velmi působivé.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Po deváté sérii, která byla úplně jakoby jiný seriál bez jakékoliv hlubší myšlenky, jsem naprosto nadšená desátou sérií, kdy se tvůrci jakoby vrátili k jejich osvědčenému "trpaslíkovskému" humoru, který mam opravdu ráda. Doufám, že si tvůrci udrží tento styl i pro jedenáctou sérii.