Poslední recenze (13)
Atentát (1964)
Strašně jsem se těšila, až to konečně uvidím, a jediné, co se mi na tom líbilo bylo asi jen to černobílé zpracování. Hodně věcí mi ve filmu chybělo, a než jsem se pořádně dokázala zorientovat v tom kdo je kdo, tak byl konec. Chápu, že na tu dobu se nemohly čekat žádné zázraky, ale i v roce 64 měla tahle událost jistou posloupnost, a určité akce vyvolávaly určité reakce. Já bohužel nemohu víc, jak 3*.
Tiché místo (2018)
Já teda koukám, že spoustu úplně negativních komentářů má stejné hodnocení, jako já, ale mně se to až tak špatné nezdálo. Nápad byl určitě super, o tom žádná, ale na druhou stranu - děj byl strašně snadno předvídatelný. A určitě bych to tedy nezařazovala do žánru horror.
Anthropoid (2016)
Já nějak nevim. Film o atentátu na Heydricha, ale sám Heydrich je tam všeho všudy dvě minuty, a vlastně se pořádně nedozvíme, proč se rozhodli na něj spáchat atentát, jaká byla jeho úloha apod. Měla jsem od toho filmu obrovský očekávání, a to tenhle film rozhodně nenaplnil. Kubiš s Gabčíkem mi v tomhle filmu přišli spíše jako zamilovaní puberťáci, než národní hrdinové. Ani vlastně nevim, za co dávám 3*. Viděno v angličtině a czechenglish je taky něco úmornýho.