Poslední recenze (23)
K poctě zbraň! - Jankov 1645 (2024) (epizoda)
Ze všech dílů zatím bezkonkurenčně nejlepší díl.
Grinch (2000)
Nemohu si pomoct, ale mě se ta ptákovina strašně líbí!
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
První díl nové trilogie začal opravdu slibně - skvělá atmosféra, kostýmy a hlavně to bylo něco nového. Tento "slibný začátek" trval celých 5 minut než jsem začal postřehávat jistou stejnotvárnost s IV. dílem. Celý snímek je dějově naprosto stejný jako SW: Epizoda IV - Nová naděje! Od začátku až do konce byl celý příběh víc a víc absurdní a směšný. SPOILERS Levou-rukou hailující stormtroopeři, syn Severuse Snapa v roli temného bojovníka Prvního řádu, sběratelka šrotu, která se po vyslovení slova "síla" stane okamžitě rytířem Jedi a na závěr nová "hvězda smrti", která byla zničena naprosto stejným způsobem jako v minulosti...copak jsme se neponaučili?! Čekal jsem naprosto nový příběh, něco nového. Něco, co mě donutí jít na další díl a né něco, co jsem viděl už ve IV. díle. Ale nyní jsem pevně rozhodnut, že na další část nepůjdu. Děkuji Disney a J.J.Abramsi! Zničili jste Hvězdné války! Za mě - 65%
Poslední deníček (1)
Šťastné a veselé
Dnes jsem si k večeru pustil jeden z lehčích válečných filmů a to - Šťastné a veselé (2005).
Film je natočený na motivy tzv. "Vánočního zázraku", který se stal 24-25. prosince 1914 na západní frontě.
Když opomenu fakt, že se ve filmu náhle objeví desítky lidí, kteří umí snad všechny evropské jazyky a německý důstojník, kterého ze začátku budete všichni nesnášet, tak je film v celku povedená záležitost.
Hlavní bodíky musím dát za uniformy a provedení scény.
Film můžu doporučit lidem, kteří mají raději válečné/historické filmy, které spíše chytnou za srdce než těm, kteří raději vidí to srdce vyrvané z něčí hrudi.
Ze začátku je film akčnější, ale postupem času se z něj stává drama...