Poslední recenze (6)
Co jsme komu udělali? (2014)
Královsky sem se bavil,do dnešní doby je ten film jak dělanej.Christian Clavier opět skvělej
Piráti na vlnách (2009)
Dost zvláštní film,moc sem se na něj těšil a to sem asi právě neměl dělat,byli chvilky, kdy sem tu bednu chtěl vypnout, ale i chvilky, kdy šlo volume silně doprava,po hudební stránce za pět,ale takovej soundtrack si udělá dneska každej..po herecký dost hrozný,ale herci za to ani nemužou,Curtis dost zklamal,stejmě jako u Lásky nebeský...
Díra u Hanušovic (2014)
Achjo,tak moc sem nechtel dat odpad ale proste musim,protoze nemuzu na tom filmu najit nic aspon za mak dobryho..a to miluju Vilhemovou,Dejvicky divadlo cely,Krobota,celou tuhle partu ale nejde to,tesil sem se na Divoke Vcely 2. nebo neco na ten zpusob, Divoke Vcely jsou oproti tomu akcni oskarovej trhak...skoda no....