Poslední recenze (11)
Like Haf (2022) (pořad)
Ach primo... stále hledáš nové dno a stále se to dno propadá...? :D
Nečum na mě show (2021) (pořad)
Prima překonává sama sebe a nachází stále nové dno. Nevím koho touto blbostí spolu s clubhousem chtěli oslovit, ale pokud si televize chce zpět přitáhnout mladé diváky (což se jí dost možná ani nepovede, protože ji internet válcuje), měli by se producenti v tv chytnout za nos.
Skleněný (2019)
Nemůžu si pomoct ale prostě... ne tohle se mi nelíbilo. Předně děj byl takový dost slabý. Prostě jsem se do toho nemohl vžít, je tady hodně "klišé" věcí, které ani pořádně nedávají smysl. Když to porovnám s Rozpolceným, je to opravdu hodně slabé. Rozpolcený mě dokázal chytit a zaujmout, tohle prostě "jelo", no bohužel nikam. Moc se mi nelíbila ani technická stránka věci. Např. scéna jak všichni 3 sedí před doktorkou a povídají si. Tady byl při záběrech na doktorku použit nějaká extra měkký objektiv, zobrazení bylo tak měkké, že nebyl pořádně na co zaostřit, až z toho bolely oči (stalo se při této a mám dojem ještě jedné scéně, jinak problém nebyl). Slabších 40%