Recenze (446)
Dirk Gently's Holistic Detective Agency (2016) (seriál)
Nejsem si jisty, co jsem to videl, ale libilo se mi to.
Parťáci (2016) (pořad)
Laťka byla nastavena, vy mr**y...
Fairy Tail (2009) (seriál)
Fairy Tail. Tolik jsem o tomhle anime slyšel dobrého, že mi to nedalo a začal jsem ho taky sledovat. A musí se mi nechat, že jsem vydržel dlouho, 78 dílů! Ale myslím, že pro mne to teď na nějakou dobu stačilo. Tyhle nekonečné seriály s dalším nekonečnem pokračování... Aby mohly běžet dál, vždycky se musí objevit něco nového a většího, co do té doby ultrasilné hrdiny překvapí a naznačí jim, že vlastně nejsou ultrasilní, maximálně tak supersilní, i když proti tomu novému zlu jen tak lehce silnější, že ano, naštěstí hrdinové se nezaleknou a během několika dílů zjistí, že jsou opravdu ultrasilní a ... zííííív. U prvních pár desítek dílů jsem oceňoval třeba i to neustálé bourání čtvrté zdi a komentáře přímo k divákům nebo parodické momenty, kdy se postavy přímo vyjadřují k nesmyslnosti toho, co dělají, ale i to se za chvíli přejedlo... Takže díky, Natsu, Grayi, Erzo a další, ale bohužel se asi nedozvím, jestli mají víly opravdu ocasy.
Terminator Genisys (2015)
Uráželo mě to rozhodně méně než Terminator Salvation. Vidět a zapomenout.
Sword Art Online - Season 2 (2014) (série)
Nemá smysl pokračovat po čtrnáctém díle.
Chappie (2015)
Zastydlej puberťák dostal pár mega, aby si natočil film.
Poručík Backstrom (2015) (seriál)
To, že mě to baví, ještě neznamená, že je to dobrý.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Tomáš Zvelebil má úžasnou schopnost spojovat lidi a prodávat své nápady dál. Ale ty výsledky. OMG. Hrát si s kámošema je určitě super, ale vysílat to v TV a v téhle podobě? Potenciál by to mít mohlo, ale zatím ho nevidím. *** EDIT: Po čtyřech dílech - ve třetím problikla jiskřička naděje, ale následující týden ji uhasil kýblem sraček. Už to sleduju spíš ze zvědavosti a lehkého masochismu.
Black Bullet (2014) (seriál)
Naprosto standardni variace na "drsny hrdina s traumatem", "mala supersilna holcicka", "podivne bytosti, co chteji vyhladit lidstvo", "politicke pletichareni na urovni zakladni skoly" a "nastavovani zrcadla dnesni dobe". Jen proto, ze jsem takove cune bez vkusu, ktere je jednoduche pobavit a zaujmout, davam tohle hodnoceni, ale vetsina normalnich divaku, co se tehle neustale dokola omilane formulky uz prejedli, at si predstavi radeji slabsi 3 hvezdy, at pak nejsou zklamani. Je to pitomy, kdyz jsem s anime zacinal pred patnacti lety, skoro kazdy novy serial a film byl uzasny a originalni. Ted je stesti, pokud se nahodou objevi dva tri zajimave napady v peti hodinovem serialu...
Persona 4: The Golden Animation (2014) (seriál)
Existenci tohohle anime nechápu (nemluvě o zatím dost vysokém hodnocení). Zatímco Persona 4 Golden je jedna z nejlepších her na Playstation Vitu, tohle je pouze trochu vypulírovaná slepenina všech herních cutscén. Jenomže ochuzená o další desítky hodin, ve kterých se postavy vyvíjely, poznávaly a, co bylo nejlepší, vy jako hráč jste byli součástí. Kašlat na tohle anime, už aby tu byla Persona 5 na PS3/PS4...