Recenze (413)
Avatar: The Way of Water (2022)
TO BYLA TEDA - docela nuda. Hlavně první a třetí třetina. Překvapilo mě jediné - že 5 týdnů po premiéře bylo v kině (IMAX) narváno (jsem si tam klidně přišla bez lístku, že si vyberu prostředek prostředka - a ono bylo k dispozici jenom 5 volných míst!)! Paradoxně největší 3D zážitek bylo to úvodní odpočítávání, kdy pár prvních čísel je 2D - a pak vás to najednu praští přes čumák! :D
Nico, 1988 (2017)
Sr. (2022)
Fischerweise *** Hádejte, co bylo dřív: Uzenáčova chýše nebo Život Briana?
Last and First Men (2020)
2nd Assistant Mixing Engineer: Henrik Johansson Havelka
MIDI LIDI - Náhradní tour 2022 (2022) (koncert)
Kde je kytara?!
C'mon C'mon (2021)
"Samý blá-blá. Samý blá-blá-blá." Jo, tento citát z filmu můžu podepsat. Nedali pokoj ani během závěrečných titulků! Ale ta obrazová černobílost je moc krásná. Až zas někdy budu mít chuť se na něco podívat, chci vidět něco skandinávskýho - film, kde si vystačí s pár větama.
Na houby (2011) (pořad)
The Gray Man (2022)
Mně byl ten cpt. America vždycky nějak podezřelej až protivnej - a teď už vím, proč: je to prevít! Jinak překvapivě (pro mě) zábavné (až na slabší závěr). A Stovodův barák zevnitř, aspoň pár detajlkůch! No a Praha má už 3 miliony obyvatel - hurá! To už jsme asi - my Mělničani - jedno z předměstí, musím se podívat, kde je nejbližší metro.
Rukojmí (2022) (seriál)
Akt (1997) (divadelní záznam)
Hlavně si všimněme těch charakteristických cimrmanovských krokových variací, zvaných 'chromý jelen'.