Poslední recenze (21)
Oktopus - Ztracený případ (2023) (epizoda)
Na českou kriminálku nadprůměr. První díl dal chuť koukat dál. Hodně oceňuju výběr herců do retrospektiv. Podobnost je většinou opravdu velká. Horší už pak byl případ respektive způsob jeho vyřešení.
Volejte Saulovi - Perníkový táta (2022) (epizoda)
Jako se z Waltera stal Heisenberg, z Jimmyho se stal Saul. Postupně se ztrácí soucit s ním. Věci které dělal, protože musel, dělá protože prostě už jen chce. Chybí mu to, potřebuje to, má to jako drogu, jedinej smysl života, kterej jinak stojí za prd. Jestli to nebylo vidět dřív, v crossover epizodě to vylezlo krásně na povrch. Lepší propojení než jsem čekal.
Kancl - Na mizině (2009) (epizoda)
Tuto epizodu bych někdy chtěl vidět znovu poprvé