Recenze (143)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Seriál který mne jako mnoho dalších opravdu pohltil. Skvělé výkony herců, hlavně těch, kteří ztvárňují záporné postavy. Většina lidí je skutečně nenávidí a tak by to i mělo být. Výborný herecký výkon Dinklage, který se z nechutného skřeta v první sérii vypracoval až v jednoho z nejoblíbenějších herců celého seriálu. Občas sice narazím na díl, který není úplně TOP, ale potom přijdou další a opět koukám s otevřenou pusou. V tomhle seriálu není doporučeno si oblíbit některou postavu, protože pravděpodobně nepřežije. Jen tak mimochodem já fandil Joffreymu. :-)
RRRrrrr !!! (2004)
Tenhle film buď milujete od první do poslední minuty a nebo jej nazvete totální hovadinou. Já patřím do první skupiny lidí a neskutečně jsem se bavil. Není to film, kde by byly neskutečně zamotané zápletky a nebo byl nějak napínavý, ale pokud hledáte něco u čeho "vypnete" tak je to přesně pro vás.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
I přes to, že o tomhle incidentu vím jen to, co bylo ve zprávách nebo v South Parku, tak na mě ten film hodně zapůsobil. Je mi jasné, že si tam autoři filmu přidali strašně moc "hrdinství" a ve skutečnosti to asi bylo trochu jinak, i tak ale hrozně silné emoce, ke konci filmu až husí kůže (a to se mi často nestává). Skvělý Kurt Russell.
Mrtvý sníh (2009)
Původně se film tváří jako horor, od poloviny filmu spíše jako komedie. Ani jedno bohužel nefunguje. Hrozné herecké výkony ve filmu s ještě horším scénářem. Opravdu to nestojí za zhlédnutí.
Hanebný pancharti (2009)
Zbytečně zdlouhavý děj. Některé scény naprosto o ničem a naprosto zbytečné. Budu asi jeden z mála, ale zatím mě nebavil žádný film od Tarantina.
San Andreas (2015)
Už to tady párkrát zaznělo. Strašně předpovídatelný děj. Vlastně žádný překvapení za celý film. Navíc skoro žádná pořádná akce, celkem nuda.
Pod kůží (2013)
Jedna hvězda pro polonahou Scarlett, jinak film odpad!
Hra o trůny - Za Zdí (2017) (epizoda)
Obsahuje menší spojler. Znovu skvělý díl. Vtipnější než ostatní (rozhovor o Brienne) a přesto zbylo hodně času na akci. Malinko jsem doufal na konci dílu, že by se snad Jon mohl přidat k bílým chodcům a třeba mít i ledového draka v boji proti "zlé Khaleesi", tak snad příště :-)
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Tak nějak jsem tušil, že to nebude úplně dobrý film. Jednička byla fajn, dalo se na to celkem v pohodě koukat, ale tohle?! Obdivuji sám sebe, že jsem to dokoukal. Občas dokážu překousnout, když je ve filmu něco přehnanýho. Ale aby frajer lyžoval v létě v lese a pak si z motorky udělal víceméně ponorku, to je i na mě moc.
7 trpaslíků (2004)
Už dlouho jsem se takhle nezasmál. Ano, ten humor je praštěný a občas i dětinský, ale to já prostě můžu ! :-)