Poslední recenze (70)
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Ono je to vážně myšleno vážně?
Chatrč (2017)
Přestože mi je téma ať už Boha či víry v cokoliv celkem vzdálené, přečetl jsem si nejprve knihu Williama P. Younga. A chápu, že se ve světě stala bestsellerem, s ohledem na "kvanta" věřících (nic proti :-)). Mě to však nijak neuchvátilo, bohužel. No a tím se dostávám k tomuto filmu. Co se týká námětu, platí to, co píšu v úvodu. Ale jinak zpracování dobré - hudba, výprava, herci...
F. L. Věk (1970) (seriál)
Perla české filmové tvorby. Neskonalé výkony celé plejády nejlepších českých herců. Krásná hudba i výprava, kostýmy, prostě vše dokonalé. Je to srdcovní záležitost. Východní Čechy, Dobruška, Nové Město nad Metují. Příběh, který obsáhne celý život člověčí, od narození až po smrt. A také lidské povahy. Je v tom prostě všechno.
Poslední deníček (3)
Kinosvět
Vybral jsem si po dlouhé době dva filmy, na které jsem zašel do kina. Prvním z nich byl Elysium, druhý pak Gravitace. Nutno konstatovat, že mě oba dva bavili, a to od začátku až do konce. Takže nelituju vydaných peněz za vstupenky do cinestaru (navíc oba filmy byly cinestarem označeny jakože hit, takže plná pálka).
Elysium by si zasloužilo trochu více rozvinout příběh - jak pro život na zemi, tak pro život na Elysiu - dozvědět se více o lidech na obou planetách, o hlavních hrdinech...
No ale jinak jsem věru spokojen:-))