Poslední recenze (14)
Den nezávislosti: Invaze (2013)
Not bad. Classic b movie :)
Intersect (2020)
Horší, příběh je takový nedůležitý ale cestování v čase je zde hezký vysvětleno. Film dost často nejde předpovídat ale není zase tak špatný, když k tomu přidáte realističnost. Ve filmu se zkaka z časových linii jak v továrně na čokoládu.
Co ta holka chce (2003)
Nejedná se o velkou pecku ale co se dá čekat od filmu z roku 2003. Scenář dosti jednoduchý ale jde vidět, že ve skutečnosti má film něco do sebe. Jediné co se mi na filmu nelíbilo je její usměv děsí mě to je asi kvůli tomu že na mě působý nuceně. Fantastický film určitě doporučuji.