Recenze (680)
Yi chu ji fa (1991)
Známé jako Point of no return. Sammo Hung hraje prosťáčka, co se stane svědkem vraždy policisty. I když se mu nejdříve svědčit nechce, tak je donucen, což se zabijákům zrovna nehodí do krámu..
Joey (2004) (seriál)
Jen doufam, že to bude mít MAXIMÁLNĚ 3 série
Vzpomínky na hvězdný prach (1980)
Tak schvalně jestli je to taková blbost, jako Feliniho 8 1/2? Ano je!
Kill Bill (2003)
Nabušenej film se zvládnutou režií a choreografií akčních scén. Jo mimochodem existuje verze, netušim, jestli se prodává u nás, kde nejsou černobílé přechody. Doporučuji, protože to tolik neruší a je to lahůdka koukat na žlutě oblečenou Umu, jak kolem ní stříkají gejzíry rudé tekutiny :-). Líbilo se mi víc než dvojka. Možná
Maltézský sokol (1941)
Nejedná se zrovna o strhující film, ale tak nějak se zareje pod kůži...
V (1984) (seriál)
Kdysi dávno v jedné televizi (byla veřejnoprávní, ale už nevím jak se jmenovala - možná F1) dávali po nocích seriál o invazi mimozemšťanů a o boji proti nim. Dávali to strašně dlouho a já nebyl ještě zrovna nejstarší, ale bylo to o letních prázdninách. A tak jsem se na to díval. Byl jsem z toho uplně mimo. Dost to na mě zapůsobilo a je to jedinej seriál, kterej si pamatuju před Akty X. Nevim jestli to bylo dobrý, ale mě to přišlo naprosto úžasný a nepřekonatelný. Dodneška mam někde schovaný výstřižky z televizních programů s hrdiny seriálu.
Bojová umění Shaolinu (1986)
Staromódní kung fu mlátička, ale nadupaná. Je vidět, že ty maníci (herci :-)) fakt něco umí.
Tenkrát v Číně (1991)
Naprosto jednoznačných 5*. Tenhle film je naprostá kung fu klasika. Tsui Hark, Jet Li a Yuen Woo Ping = neskutečně dobrej film.
Old Boy (2003)
Asijský filmy mám fakt rád a tohle je totální nářez. Jen by mě zajímalo, proč takovej film nenatočí nikdo u nás.
Pařba (2001)
Za toho psa