Recenze (170)
Putování tučňáků (2005)
tak toto ked som pozerala mala som v sebe kopu emocii.. tucniaky to maju ozaj tazke ako aj vela inych zvierat samozrejme. ale vzdy sa snazia. ich najvacsim bojom je boj o prezitie.
Ptačí svět (2001)
pekne..
Bobři - cesta divočinou (2008)
ako ste mi toto mohli urobit? :D taky krasny film az som na konci plakala.. nuz toto je fakt od vas nepekne ze spravite taky krasny dokument o zvieratach a ja mam potom plakat.. :(
Zamilovaná zvířata (2007)
som milovnicka zvierat tak toto sa mi muselo pacit.. ale kengury su brutalne :D hmm nuz tak zase si to raz niekedy pozriem a pripomeniem.
Sunset Boulevard (1950)
haha. tazko ma bolo najskor presvedcit ze je to noir film ale bol a dobry.
Člověk obojživelník (1962)
film ktory si pamatam este z detstva. rusi su podla mna vynikajuci a zaujimavi filmari co ukazuju aj tu. zaujalo ma to uz ked som bola mala tak a konecne som si nasla cas ohodnotit a okomentovat to. pamatam si scenu na brehu mora kde bola okrem ineho aj morska panna a samozrejme nedokazem zabudnut na meno ichtiandr :D ako by som aj mohla..
Časožrouti (1995) (TV film)
chcem to zas vidiet!!!
Příběhy ze záhrobí (1989) (seriál)
ale ved toto je parada celkom :D
Zhubni! (1996)
piiicovina :D dost teda o nicom ako no.. pozerala som to ale ved to bolo na smiech. :D cize len 3 hviezdicky.. proste zase zle spracovanie stephenovej tvorby.
Noc hrůzy (1985)
genialne? pre mna v istych momentoch ano.. tak aj 5 hviezdiciek :D