Poslední recenze (88)
Podivný případ Natalie Grace (2023) (seriál)
Je to celkem psycho při uvědomění, že se něco takového opravdu dělo… Ale - The truth is out there. Od 1. dílu máte dle výpovědi otce jasno. Od 3. dílu začínáte pochybovat… Od 5. dílu vás nutí pohled na trapně přehrávajícího Michaela, který ty slzičky vší silou tahá až z paty, vrazit někomu random poblíž facku. Prostě něco, co se roky! dělo za jeho plného vědomí a on s tím byl “v pohodě”. Až to prasklo, ex post, je z něj mučedník, kterýmu to zajíkání pro kameru prostě neuvěříte. Čímž rozhodně nepopírám, že Kristin nebyla moc sympaťačka. Celkem silný dokument plný otazníků.
Neodolatelný (2020)
Nedokázala jsem se donutit se na to dívat, i když jsem na vedlejším PC pracovala... ani jako kulisa na pozadí to prostě nefunguje.
Osudné pokušení (2023) (seriál)
Stěží jsem se donutila k přežvýkání 4. dílu. Nefunguje to ani jako drama, ani jako thriller, ani jako krimi, ani jako soft-porno. Možná se to rozjede od 5. dílu, ale to už se nedozvím :)