Recenze (930)
Sabotér (1942)
Nádhera.
Na dno vášně (1997)
Film o tom jaký život je. Almodovar je nepřekonatelný v tom co dělá.
John a Mary (1969)
Kdo by si při tomtu filmu nevzpomenul na Absolventa. Krásný film v krásném prostředí 60. let.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Mým nejoblíbenějším druhem filmu je mysteriozní thriller. Toto nemá ani s jedním z toho nic společného. Působí to jako televizní film na nedělní odpoledne.
Idiot (1951)
U mě trošku slabší film tohoto vekého režiséra, ale přesto mamutí herecký výkon Toshira Mifuneho udrží každý film na 80%...
Rašómon (1950)
Jeden z nejlepších filmů Akiry Kurosawi.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Vrcholné dílo Stanleyho Kubricka
Austrálie (2008)
Zajímavé trikové scény (stádo...), ale nemám rád tuhle rádoby originální přeexponovanou kameru. Nicméně lze ji skousnout. Něco mezi 3 a 4*
Magnolia (1999)
Je jen pár tříhodinových filmů u kterých si na konci řeknu: "Už je konec?" Ohromná hromada nápadů, která by stála za to rozdělit do několika filmů.
Beetlejuice (1988)
Klasický film Tima Burtona. Bavil jsem se skvěle.