Recenze (523)
Ukamenování svatého Štěpána (2012)
Nepříjemní herci, nudné a obvzláště ten konec si mohli odpustit.
Tvoje krása nemá cenu... (2012)
Tak ať sem nelezou, fakt nemám rád, když film dělá z někoho "oběť".
Daseot gae ui shiseon (2006)
Opět několik krátkých filmů o lidských právech... tohle u mě vždycky narazí i když o tu jednu hvězdu lepší, jak první soubor.
Seonsaeng Kim Bong-du (2003)
Ze Soulu přijíždí učitel na venkov do místní školy, protože ho za úplatky a nemístné řeči v Soulu vyhodili. Příjemný, milý film.
Ibeueui yuhok - Enjel (2007)
Takový průměr, nenadchne ani neurazí, za zkounutí to stojí. Je tam na Korejce dost sexuálních scén a ta ženská je fakt dobrá :)
Haneulgwa bada (2009)
Tak popořadě... na začátku to vypadalo na čistý odpad, časem se to zlepšilo do pruměru aby se to zhruba od půlky dostalo skoro až na vrchol a na konci jsem měl nutkání dát plný počet. Nakonec dávám o jednu méně kvůli tomu začátku ale celkově je to supr film o dívce, která se mentálně zasekla jako šestiletá a která je bez rodičů a bez přátel...
O! beuradeoseu (2003)
Klasika, dva bratři, kde je jeden mentálně zaostalý o kterého se najednou musí postarat jeho bratr... žádné skvělé herecké výkony a celkově film nuda.
Dalmaya nolja (2001)
Film ani nápad to není špatný ale já prostě ty mnichy nemusim...
Gwangbokjeol teuksa (2002)
Ze začátku nic moc ale postupně to nabírá obrátky a zhruba od půlky filmu až do konce to je supr jízda se dvěma uprchlými vězni, kteří se potřebují vrátit zpátky do vězení ve kterém k jejich smůle zrovna probíhá vzpoura.
Hieoro (2010)
Moc pěkný film o tom co se stane, když se z třídního loosera stane upír. Jo a ta upírka... taky bych se od ní nechal kousnout :)