Poslední recenze (36)
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Nejdříve jsem viděl seriál a až potom film. Seriál se mi zdál lepší, ale film byl taky super. Bavil mě, vůbec jsem se nenudil a dost jsme se i zasmál.
Rédl (2018) (seriál)
První tři díly byly opravdu bomba. Bavily mě a měl jsem ze seriálu velmi dobrý pocit. Ale pak přišel na řadu poslední díl, který mě tedy hodně zaskočil. Ten díl se vůbec nepovedl a zkazil můj celkový dojem o seriálu. Tudíž závěr velmi nepovedený. Za první tři díly bych dal klidně 5 hvězdiček, ale takto dávám 4 a za poslední maximálně 1 více si rozhodně nezaslouží.
Bod varu (2021)
Nemám slov. Už od začátku jsem věděl, že to bude pěkná blbost, ale myslel jsem, že se to třeba postupem času rozjede a bude to lepší. Bohužel k tomu nedošlo a celý film byl takový nemastný, neslaný prostě nezáživný o ničem. Vícekrát už bych si tento film rozhodně nepustil. Absolutně nechápu proč má tento film tak vysoké hodnocení. Znám daleko lepší filmy a ty mají horší hodnocení.