Poslední recenze (1 469)
Blood for Dust (2023)
Jak Honza ehm Cliff najednou ke štěstí přišel . Je vidět , že S. Dorff už asi nikdy nedostane roli v něčem , co by mělo hodit víc korun. Nicméně já byl docela spokojen , protože tu atmosféru 90. to vystihlo pěkně a navíc mě baví tyhle filmy kdy na to člověk kouká a řiká si potom , jo takhle by to nějak mohlo proběhnout a takhle bych to možná chtěl na místě řešit i já , kdybych neměl plný gatě.
Pravo na prošloje (1989)
2. ze 2 hlavních filmových rolí Jiřího Kodeše a po shlédnutí velice rozporuplné pocity. Jako odsouzení stalinských čistek a "přešlapů" 30 let poté a přitom rok před plyšákem ještě takovéhle lezení do řiti soudruhům z vastoku . To si pan režiser snad už nezasloužil.
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Posledním dílem mi přišlo , že je to otevřené k další sérii. No tak to bych tvůrcům tedy ani moc nedoporučoval. Ztráta času to úplně nebyla , ale o nějaký skvost se taky rozhodně nejedná .
Poslední deníček (2)
Medelín
Co se týče Narcos