Oblíbené filmy (10)
Donnie Darko (2001)
Absolutně úžasný snimek, s vynikajícím scénářem a opravdu neuchopitelnou atmosférou. Brilantní herecké výkony jenom podtrhují dokonalost filmu. Možná to zní jako klišé, ale opravdu to jinak napsat nemůžu. Shlédněte a pochopíte.
Drsné jaro (2001)
Musim rict, ze tenhle film me hodne prekvapil. Sehnal jsem ho hlavne proto, ze tam hraje Ryuhei Matsuda, ktereho mam hodne rad. Neumim popsat, co me na tom tak vzalo, ale nemuzu si pomoct. Je to to film, u kteryho mi porad tlouklo srdce jak zbesily a cekal jsem, co bude dal. Vsechno dokresluje genialni hudba, ale pochybuju, ze bych nekdy sehnal soundtrack :( . Nasili tam neni samoucelne, vzdy ma sve misto a neni prehnane, jak je obcas v japonskych filmech zvykem. Vrele doporucuju.
Nebeská stvoření (1994)
Zesil to! (1990)
Pinpon (2002)
Uz dlouho jśem nevidel pohodovejsi filmik. Film o pratelstvi, sportu, touze vyhrat a touze proste jen hrat. Film o vsem a nicem najednou. Z filmu sala, jak to jen napsat, pohoda a radost ze vseho. Vrele doporucuji vsem a ihned zarazuji do osobniho TOP 20. Nemohu jinak, jsem uchvacen ^_^
Loutky (2002)
Genialní a velmi smutný snímek o osamelosti. Kitano tak, jak ho zbožňuju. Úžasná atmosféra s minimem dialogů. Pro někoho možná nuda, ale pro mě film, nad kterým se musím zamyslet a ještě dlouho přemýšlet, co vlastně všechno znamenalo. Dávám ******.