Recenze (106)
Nagareboši (2010) (seriál)
Prvních osm dílů bylo na jasný plný počet, naprosto bez debat. Jemné, nenásilné, hluboké, dojímavé, krásná hudba...ale ty dva poslední díly to tak nějak zvrtly jinak, takže i přes úplný konec, to byl takový mírný propad. 4,5 hvězdy. Skvělý zážitek!
Léto s gentlemanem (2019)
Příjemná, pohodová letní komedie.
Na střeše (2019)
Je to sice vykrádačka Gran Torino, ale líbilo se mi to.
Černé zrcadlo - Celá tvá minulost (2011) (epizoda)
Dokoukal jsem 3.díl a opravdu tomu nemůžu dát víc. Všechny dosavadní díly mají sice zajímavou originální myšlenku ovšem zabalenou v tak nudném, všedním a nezajímavém příběhu, že mě to vůbec nebavilo. Nehledě na logický nesmysl ve vyústění tohoto dílu, kdy stačilo použít tlačítko začínající na "D..." namísto nesmyslně dramatického počínání.
Černé zrcadlo - Patnáct milionů meritů (2011) (epizoda)
Příšerná nuda. Ještě jednu šanci v podobě třetího dílu dám tomuto seriálu a pokud mě nezaujme tak s tím končím.
Černé zrcadlo - Národní hymna (2011) (epizoda)
Nemohu dát více než toto. Ve chvíli kdy stará dáma pronesla: "Tak proto to udělal." Jsem vyprskl smíchy. Přišlo mi to tak nesmyslné, trapné, že si někdo dával (pachatel) takovou práci, jen aby upozornil na... Fakt ne. Ale kouknu na další díly, třeba to bude zajímavější.
Tabi no omosa (1972)
Dávám 5 *, proč? On to není žádný trhák, ale prostě proto, že není co tomu vytknout. Neurčitá potřeba změny vyústí v pouť O-henro, ale o té samotné to není. "Kdybych neodešla, možná by se toto stalo i mě." Příjemné seznámení s relativně starší japonskou kinematografií. Příjemná nenásilná motivace do každodenního života, s tou správnou činností, na tom správném místě a s tím správným člověkem.
Dobrý život sokola Bendy (2018)
Na film jsem jako sokol vyrazil s chutí. Japonci a japonština mě velmi příjemně překvapila. Za mě hezký dokument o vitálním člověku žijícím pozitivní hodnoty. Jedinou výtku mám asi na třech místech k hudbě, tahala za uši a působila jak z hororu (scéna udírna a Americký park). Závěrečný záběr na okno a fasádu byl parádní!
Madžo no džóken (1999) (seriál)
Od začátku do téměř samotného konce to bylo za 5* ale ten konec!!! proč??? :-)
Agatha Christie's Poirot - Němý svědek (1996) (epizoda)
Mám moc rád tento seriál. Nedávno jsem začal číst i nějaké předlohy. Dnes poprvé jsem to udělal tak, že jsem dočetl knihu a hned si pustil film pro porovnání. Ale musím říct, že jsem poměrně zklamaný. Zjednodušení děje se vyhnout nedá, ale s dějem samotným dost zamíchali (doba kdy Poirot vstoupí do událostí a druhá mrtvá osoba).