Reklama

Reklama

Vladimír se před začátkem nového natáčení vrátil z několikaletého pobytu v New Yorku, kde se živil jako fotograf. Tato zkušenost ovlivňuje jeho život, a tak vše neustále poměřuje a srovnává. Zuzana nové natáčení nejdříve odmítla a souhlasila teprve po několika letech, kdy se s Vladimírem rozvedla. Zuzana to vysvětluje stále intenzivnější potřebou nezávislosti a samostatnosti. Jejich tři dcery (18, 17 a 14 let) rozhodnutí rodičů rozejít se chápou. Vladimír se snaží vybudovat fotografický ateliér a uplatnit své zkušenosti, ale to se mu po celou dobu několikaletého natáčení příliš nedaří. Po rozvodu se odhlašuje ze společného bytu a končí obrazně řečeno jako bezdomovec. (Česká televize)

(více)

Recenze (11)

Autogram 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Záľuba vo fotení sa zmenila na veľký biznis a tak celá prvá polovica nie sú manželské etudy, ale pracovné etudy. Vidíme len Vladimíra a jeho rozprávanie o ateliéroch, práci, New Yorku a ako tam maník pestoval marišku v podkroví. Zuzana a deti sa dlhý čas neobjavili, a vyzeralo to blbo. Určite tomu nepomohol ani Dan Nekonečný, hoci vtedy ešte vyzeral pomerne normálne. Našťastie sa to vrátilo k podstate dokumentu, aj keď Vladimír si režisérku udržuje viditeľne dosť od tela. Zuzana je na kameru otvorenejšia, ako nezávislá žena zručne píli konáre motorovou pílou. –––– Když má člověk dvě zdravý ruce a aspoň trochu hlavu v pořádku, tak se dá v dnešní době velmi slušně a velmi hezky žít. –––– Já myslím, že úž bylo asi řečený všechno. ()

OtokPag 

všechny recenze uživatele

Pan "kumštýř" je neskutečně namistrovaný hovado! Ty jeho rádoby bohémský žvásty při otvírání výstav nebo setkání s jinými kumštýři, hlava plná nesmyslných projektů a trapný příběhy z focení pro českou mutaci časopisu Playboy. Nafotil děsný fotky, který v časopise zveřejnili jenom kvůli populárním herečkám a nedočkavým sponzorům. Sponzoři chtěli výsledek, když zaplatili ten výlet a ubytování. Predpokládám, že to spolutáhnul i tehdejší přítel 1.české playmayte Štefánkové pan Pindur, konzul ze Seychelských ostrovů. Český Playboy nic neplatí, leda sobě :))) Zoufalci z redakce českého Playboye, kteří se vetřeli na exotickou služebnícestu/dovču sebou vzali na akci Z, zubatýho Vláďu. Tenhle nýmand se po vydání pictorialů stylizoval do pozice Top českého fotografa a vyrazil si podmanit Ameriku. Jeho návrat z Ameriky je kabinetní ukázka návratu "světáka" mezi "český burany"... Paní Třeštíková předvedla opravdu skvělou práci a zaslouží 100%. Jen za tu myšlenku a "systematické časosbírání", je to na "Oscara" ()

Reklama

BigBang 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Opět zajímavý díl, jinak než předchozí. Vladimírův příběh ukazuje - na maličko extrémním případě - společenské trendy 90. a první půlky nultých let. Zvláštní svobodu, pocit neomezených možností, kariéry budované bez velké přidané hodnoty prodejem teplé vody, pocit mnoha z nás, že jsme zajímaví rebelští intelektuálové atd. Obdivuji p. Vladimíra, že na sebe vzal tu nutně nevděčnou roli nechat se filmovat ve svém nutně klopýtavém živobytí umělce na volné. Ano, jeho ego působí monstrózně - ale jak jinak chcete přežít jako fotograf na volné noze? ()

tron 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Vladimíra stretávame v momente, kedy sa vrátil z New Yorku, kde sa živil ako profesionálny fotograf, vraj mal bravúrny ateliér a fotil pre Playboy. Pobyt v NY v ňom zanechá hlbokú stopu, o ktorej už nikdy neprestane rozprávať (nielen v tomto dokumente, ale ani v pokračovaní z roku 2017). S Vladimírom je to však celé také... no, čo ja viem. Je to kontroverzná osoba. Večne nemá prachy (na konci býva u svojich dcér), ale vymetá kluby, usporadúva vernisáže s Danom Nekonečným (wtf?) a evidentne sám seba vníma ako špičkového, kultového umelca. Akosi mu ale nič nevychádza (televízna relácia), opúšťa jeden ateliér za druhým a jeho zúfalé hlášky hovoria za všetko („Sem jeho imidžmejkr.“, „Tak jsme si najali pět nebo šesť černochů“, „To jsme fotili na Seyšelách.“). Zuzana (ktorá sa s ním rozviedla) čiastočne odmieta nakrúcanie, ale keď sa nakoniec párkrát aspoň nakrátko nechá prehovoriť, je to zaujímavé. ()

MikeCool 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

TV-film. Příběhy jednotlivých epizod z dílničky Manželských etud, režisérky Heleny Třeštíkové ve vás něco zanechá, ať už pozitivního či negativního rázu, ale zanechá. U některých epizod se zdá až k neuvěření, jak radosti a strasti obyčejných lidí různého typu dokáží strhnout vaší pozornost. V tom je taky vidět, že Třeštíková natáčí všechny tyto epizody od srdce. Též se dá ocenit originalita časosběrného dokumentu, kde sledujete změny hlavních postav po cca 20 letech od posledního natáčení. To je zcela fascinující a působivé. ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama