Režie:
Genndy TartakovskyHudba:
Mark MothersbaughHrají:
Adam Sandler, Selena Gomez, Andy Samberg, Kevin James, Fran Drescher, David Spade, Steve Buscemi, Molly Shannon, Jon Lovitz, Jim Wise, Brian George, Rose Abdoo (více)Obsahy(3)
Málokdo o Draculovi ví, že není jen princem temnoty, ale také vlastníkem stylového Hotelu Transylvánie - luxusního pětihvězdičkového resortu, kde se mohou všechna monstra světa (tedy Frankenstein, Mumie, vlkodlaci, Zombie, neviditelný muž a spoustu dalších) dostat daleko od všech a být jen sami sebou v bezpečném prostředí bez lidí. Ale pro Drákulu existuje ještě daleko důležitější důvod, proč držet obyčejné smrtelníky dál od Hotelu Transylvánie: aby ochránil Mavis, svojí milovanou náctiletou dceru. Jako většina teenagerů i Mavis chce opustit hnízdo a prozkoumávat velký svět za hranicemi hotelu. Jenže to je myšlenka, která Draculu skutečně děsí! A navíc se blíží termín, kdy se budou ve velkém stylu slavit narozeniny jeho milované Mavis a v hotelu se nečekaně objeví člověk… (oficiální text distributora)
(více)Videa (34)
Recenze (764)
Čistě průměrný film. Tvůrci zřejmě zamýšleli kanonádu vtipů, jenže zdaleka ne všechny pokusy o humor jim vyšly, navíc se nevyhnuli asi největšímu nešvaru současné (především americké) komediální tvorby - bolestivě krkolomnému kombinování humoru s moralizujícím poselstvím. Ano, ano, tu a tam jsem se vážně zasmál, ale často to zkrátka bylo takové, hm, bezkrevné.___P.S. Vlk(odlak) Wayne se v českém dabingu jmenuje Helmut a má německý přízvuk. Tuší někdo proč? ()
Ja mám pocit, že som sa pri tomto animáku smiala aj na tom čo vtipné byť nemalo. Namosúrený tatko Drac, bol neskutočne úžasný ale zas keď nahodil ten ňuňu fejsík s úsmevom tiež som nevedela odolať, navyše jeho neodolateľný prízvuk sa veľmi dobre počúval, Adam Sandler má u mňa hviezdičku. Film chrlí jednu hlášku za druhou a narážky na ľudí, ktorí si všeličo o príšerách myslia ma dobre pobavili. Chcela by som pripomenúť však jednu, kde Dracula označil, práve ľudí za príšery. Keby som tam potľapkám ho po pleci a len mu kývnem hlavou na znak súhlasu, že má úplnú pravdu. Genndy Tartakovsky si u mňa vyslúžil obdiv. Teraz ho už nebudem obdivovať len kvôli Dexter's Laboratory, ale i kvôli Hotelu Transylvánia. Bravó som neskutočne spokojná s filmom. Vedela som, že práve tento ma nesklame. ()
Třeskutě vtipná pohádka o mírumilovných krvesajích, kde je (nejen) moralizování vzhůru nohama, tempo vyprávění uhání doslova střelhbitě a hlavně - každých pár vteřin přijde fajn vtip a každých pár minut hláška či grimasa, která mě spolehlivě posílá do kolen. Přestože nedokážu vysvětlit, jak to téhle tvůrčí sestavě vyšlo, nebudu zakrývat, že ještě pěkných pár hodin po závěrečných titulcích jsem měl na tváři široký úsměv. I třeba díky Mavis, do které jsem se stihl zamilovat už během úvodní pětiminutovky. ()
Podle hodnocení, traileru a animací to nevypadalo úplně marně, ale přece jen to bylo infantilnější a trhlejší víc než jsem čekal. Nemálo vtipů padlo na úrodnou půdu, zasmál jsem se, ale zároveň jsem si nejednou říkal: aha, tohle mělo být vtipný, ale skutek utek. Ale potenciál tam byl! Když to vezmu kolem a kolem, postavičky byly sympatické a hudba v pohodě. Snímek se jen drží strašně při zemi a je snad cílen výhradně na malé nebo hloupé děti, protože děj by pochopil i dement s půlkou mozku (vždyť i ParaNorman byl víc k zamyšlení!). Ale dát 2* mi připadá moc krutý. # viděno: monitor, 5.1 # příběh 5 | hudba 7 | humor 3 | akce 5 | napětí 0 | pustil bych si znovu 5 ()
Genndy Tartakovsky, spolutvorca a dlhoročný udržiavateľ vysoko originálnych stálic a klenotov televízie Cartoon Network ako Dexter's Laboratory, Samurai Jack, The Powerpuff Girls alebo aktuálnejšieho Star Wars: Clone Wars servíruje nečakane obohraný podradný popkultúrny pastiš, ktorý sa priživuje na sláve "demytizujúcich" komédií 80. rokov a trendoch animovanej produkcie. Hotel Transylvania ponúka miesto skutočného zábavného potenciálu len prázdny nenápaditý obal hýriaci farebnými obrázkami monštier klasických hororových príbehov a hollywoodskych filmov 30. rokov. Miesto oživenia ich slávy a inteligentného humoru cieli na tínedžerské publikum zlepencom bláznivých scén, okorenených modernými "in" fenoménmi (postrehnuteľnými najmä vo hudobnej kulise), ktoré nemajú inú rolu než prosto a priemerne baviť nenáročné rodiny divákov, ktorým nevadí platiť si za to, čo už videli sto krát a lepšie. Výsledok je nemastná, neslaná koláž, postrádajúca aspoň štipku vlastnej identity. Ani post mortem by to nepôsobilo čo i len o kúsok zaujímavejšie a zábavnejšie. 35% ()
Galerie (68)
Photo © Sony Pictures Releasing France
Reklama