Reklama

Reklama

Epizody(12)

Obsahy(1)

První česká cestovatelská reality show. Po africké cestě v roce 2009 vyráží cestovatel Dan Přibáň vstříc novým dobrodružstvím po Jižní Americe. Tentokrát se výprava rozšířila na dva trabanty, polský fiat a stařičkou Jawu 250. Mezinárodní posádka složená ze čtyř Čechů, dvou Poláků a jednoho Slováka se řídí heslem: Když se chce, tak to jde! Tento tým snů projel za čtyři měsíce 20 tisíc kilometrů tím nejkrásnějším a nejnáročnějším, co může Jižní Amerika nabídnout. (Česká televize)

(více)

Videa (2)

TV spot 2

Recenze (153)

gogos 

všechny recenze uživatele

Neskutečně zábavná cestovatelská show plná bláznivých slovanů v čele s Danem Pribáněm. Perfektně poskládaný seriál s výbornými záběry, kvalitní kamerou i střihem, dobrým hudebním podkresem a hlavně skvělými a zábavnými glosami všech účastníků. Patrně nejlepší česká cestovatelská série současnosti! Jasných 5* ()

Kosmik 1 

všechny recenze uživatele

Film jsem ještě neviděl, ale dnes dávali v TV první díl této cestovatelské minisérie a to jsem prostě nemohl zmeškat. :) Po skvělé Hedvábné stezce a ještě skvělejší Africe, tu teď máme Jižní Ameriku a první díl docela solidně navnadil. Dan opět hýří vtipem (netuším, kde na ty parádní hlášky chodí) a celá posádka vypadá velice sympaticky. Jak už je ale zvykem, tak ne vše se daří, jak by potřebovali a nastane hned několik úsměvných okamžiků již v počátcích výpravy. Tito pánové a dámy mají můj obrovský obdiv, protože absolvovat takovou šílenost, je opravdu odvaha. Když se Vám "auto" sesype po 100m jízdy (po celkové GO) a máte s ním zvládnout 21k km, tak je odvaha ještě slabé slovo. :) No prostě těším se na další díly, protože tohle bude vážení opravdu jízda! A zase budu sledovat se zatajeným dechem a jen tiše závidět. Prozatím tedy 100% s tím, že kdybych byl nespokojen (což se určitě nestane), tak později upravím. Ale tato posádka je natolik sympatická a už předchozí dokumenty byly natočeny tak elegantně, že to opravdu nehrozí. EDIT 14.6.2014: Po jedenácti dílech hodnocení neměním, jelikož celý miniseriál si udržuje pěkné tempo, je natočen s grácií a mě prostě baví se na to dívat a jen závidět všechny ty zážitky, co museli prožít. 100% ()

Reklama

HoneyBunny 

všechny recenze uživatele

Egu a Babu a jejich bláznivá posádka znovu na cestách, tentokrát doprovázení stejně kanárkovým fiátkem a Jawou. A je to zábavnější a napínavější než napoprvé. Moc se mi líbí mezinárodní parta, přátelské pošťuchování mezi Čechy, Poláky a Slovákem je radost sledovat. S touhle posádkou byste na absurdní výlet brazilskou džunglí a peruánskými Andami vyrazili taky. I když by vám v pěti tisících nad mořem docházel kyslík a zadek jste měli naklepaný kvůli neexistujícím tlumičům. Za mě super a těším se na cestu po Austrálii a Oceánii. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Asi jsem si měl rovnou na začátek pustit tuhle seriálovou verzi. Dohromady celkem pět hodin cestopisu po Jižní Americe v trabantech. Není to už tak strhující a je to místy trochu hluché, ale stejně si nemůžu pomoct, ty lidi mě baví. A ta spousta nepoužitých scén, které se nedostaly do výrazně kratšího filmu, stojí za to vidění, protože celkově dokresluje atmosféru a vztahy. ()

bohemia_regent 

všechny recenze uživatele

Na dokureality je to docela slušné. Vzhledem k neměnnému, i když svižnému tempu, je půlhodinová stopáž jednotlivých dílů tak akorát, aby nedocházelo k diváckému pocitu monotónnosti. A je to dobře i vzhledem k rejžově narcistní potřebě ukázat se v co největším množství záběrů - jeho rádobyhumorné hýkání plné vytlemeného ultrapražského přízvuku je ve větších dávkách opravdu obtížně stravitelné. Ostatní účastníci jsou naštěstí sympatičtější, ale jejich cestovní problémy a pseudoproblémy těžko nahradí skutečnost, že o životě domorodců z míst, kterými výprava projíždí, se divák nedozví skoro nic. Za největší klad seriálu považuju obrazový materiál, který je obdivuhodný nejen z hlediska množství a pestrosti. Tady je třeba si uvědomit, že pořídit tolik záběrů od detailů až po velké celky aut v krajině musí nutně zdržovat a i jinak komplikovat průběh cesty. Tím spíš je třeba ocenit vysokou výtvarnou kvalitu práce kameramanů. A díky tomu se slušně (až na tu zmíněnou slabší práci s tempem) předvedl také střihač, který měl z čeho vybírat. ()

Galerie (179)

Zajímavosti (8)

  • Trabanti stanovili nový výškový rekord pro dvoutaktní vozidlo, když v Andách vyjeli do výšky 4868 m. n. m. (Stanley619)
  • Dan se pokusil na solné pláni dosáhnout rychlostní rekord trabanta, nakonec dosáhli 80 km v hodině a oslavovali to jako rekord. Ve skutečnosti je maximální rychlost trabanta 110 km v hodině. (sator)
  • Celkem bylo natočeno 480 hodin materiálu. (mikinhoo)

Reklama

Reklama