Manželský pár si pořídí vysněný dům. Po tragickém vloupání se ale otřesená žena pustí do pátrání a zjistí, že skutečné nebezpečí teprve přichází. (Netflix)

Recenze (92)

Lilith03

Tenhle formát tu byl už milionkrát, nevadilo by to, kdyby film přinesl něco svého, něco zajímavého... Každopádně nemusíte mít trojciferné IQ aby vám došlo, že manžel je podezřelý už od první vteřiny. Zápletka o ničem, celý film byl děsně nudný, bez akce, napětí a dobrých herců. Je to škoda, kdyby přinesl něco nového, nevadilo by mi koukat na něco, co už tu bylo milionkrát. Odpad nedávám, protože nějaká snaha tam byla a aspoň kamera vypadá dobře. Doporučuji ostatním uživatelům tajnou posedlost, není to nic extrémně wow, ale napětí a dobří herci tomu nechybí a je to o dost lepší podívaná, než tento podprůměrný film. ()

oveckaoa

Průměrnější home invasion , aby  člověk v distribuci pohledal. Ženská s chlápkem žijou v baráku co on ´´postavil,, jednou se tam vloupají chlápci a něco hledají manžel jich postřílí a policie jí řekne, že jsou to příbuzní holky co se pohřešuje  tak ji manželka hledá.    Všechno už tu bylo a navíc i v lepších provedeních navíc zde se zhruba hodinu nic zajímavého neděje. 40 procent ()

Tr0nic odpad!

Obsahuje spoilery. Predstavte si, že pracujete na stavbe domu, kde majiteľa podozrievate z únosu vašej dcéry. Prídete ho večer pozrieť, ale o miestnosti kde je vaša dcéra ani len netušíte. Nemáte o nej šajnu, aj keď je veľká ako celý dom a zrejme sa tam vybudovala sama, prípadne na nej pracovala konkurenčná firma paralelne s vašou. To že je celý film úplný cringe a do žánru neprináša nič nové ani nehovorím. ()

korbitch22

Thrillerová jednohubka na ostřílené téma se zápletkou prostou a předvídatelnou, jako je bulharská striptérka. Není to nic, co byste neviděli jinde 100x a lépe, ale i hůře. Líbil by se mi spíš prequel a to především co se dělo těch 12 let předtím v Bostonu. Nadávat na to, že si psycholožka nevšimne za 12 let ničeho by možná mělo význam, kdyby už několikrát v historii neukrývali sociopati dokonale svůj druhý život před svými nejbližšími. Jak ve filmech, tak ve skutečnosti. Freida je pořád hezká, dům taky a za třetí hvězdičku stojí naprosto, ale naprosto vymazlený soundtrack. Ten hudební podkres když manželka vylézá z auta potom co viděla záznam na kameře je naprosto boží. Obyčejný film na obyčejný večer. Pohoda v průměru. 50%. ()

Vyhy

Strukturu příběhu asi každý čekal, jelikož obdobné počiny jdou najít na Netflixu skoro pořád. Proto jsem čekal, že dostaneme něco, čím se film od ostatních lehce odliší. Žel, nedostali jsme. Kvalitu trochu tahá nahoru Freida Pinto, ale tu obecně beru jako méně kvalitnější herečku, takže je to vlastně těžko soudit. Hodně tomu ubližuje nelogické chování postav, které je uměle vytvořené tak, aby divák cítil napětí (které upřímně stejně moc necítí), ale je v tom vidět tak nerealičnost. ()

• Film byl natočen v Albuquerque v Novém Mexiku. (SONY_)