Láska na první pohled

• Velká Británie Love at First Sight (více)

Během letu z New Yorku do Londýna se do sebe Hadley a Oliver zamilují, po přistání se ale jeden druhému ztratí v davu. Jaká je šance, že se znovu setkají? (Netflix)

Recenze (71)

Rathalos

Laska na prvy pohlad je naozaj velmi pekna a mila romanticka drama,aj ked trosku smutna,no plne som si vychutnaval jej sledovanie,hrozne sa mi pacil herecky vykon Haley Lu Richardson,ktora bola nielen sympaticka a roztomila,ale aj presvedciva,no i Ben Hardy nebol na zahodenie,aby som nebol nespravodlivy,taktiez ma zaujala i hudba,ktora to cele tak umocnovala,cize taketo filmy ja mozem a mam moc rad...:⁠-⁠) ()

Warhorr

Příjemná, milá, humorná, v určitou chvilku trochu smutná, avšak oddechová, nijak neurážející romanťárna, která asi ukotví více v srdcích mladistvějších dívek. Jasně, je to klišovitá love story, kdy si spousta lidí řekne, proč se něco takového nemůže stát zrovna mně ? Oba hlavní protagonisti jsou však sympatičtí, hlavně Hadley, hudba příjemně navozuje danou atmosféru, a příběh, leč prostý, je zpracován svižně bez nějakých trhlin. Je fakt, že ta vypravěčka tam byla navíc a klidně bych se bez ní obešel. Líbilo se mi to ale hodně a po Daisy Jones & the Six asi nejlepší romantický movie, který jsem letos viděl. '' Víte, osud může být osud, jen když se rozhodneme, že to chceme.'' ()

Likan7

Tak trochu jiná romantika, tak trochu jiné drama. Minimálně zaujmout umí Láska na první pohled dobře. První polovina je vyloženě romantika až na půdu. Díky sympatickým hercům i postavám to ale funguje vcelku dobře. Někde v půlce, když jsem si už myslel, že musí být konec, se to ale zlomí na trochu neobvyklé drama o všedních lidských tématech jako jsou rozvod rodičů, vyrovnání se s přicházející smrtí nejbližšího člověka. Tam film trochu drhne a z mých spokojených 4* to trochu klesá, ale povedený závěr to zase trochu nakopne. Postava "vypravěčky" byla parádní. ()

TonyHawk94

Milé, "osudové", neraz trefné, dobre natočené, so skvelou kamerou, a najmä (to najkľúčovejšie) - ústredná dvojica má skvelú chémiu (Ben Hardy aj Haley Lu Richardson skvelí). Postava rozprávača je ale zbytočne pridaná, kazí atmosféru. O otcovi Hadley som mal pocit, ako keby tam bol len na silu, a jeho vzťah s dcérou tam ani nebol. Naopak, scény s Oliverovými rodičmi patrili k tomu milšiemu z celého filmu. A ten koniec mi prišiel tiež drobet zbytočne seknutý... Dajme tomu za 3* - pozretie trebárs neľutujem, no s podobnou tematikou som videl aj lepšie filmy, ktoré nebudem mať problém pozrieť viackrát. Toto je ideálne k pohodovému sobotnému večeru - nenadchne, nepohorší a v zásade pretrvajú aj pozitívne emócie. ()

Jirka_Šč

Dost mě bavilo, jak je to vyprávěné. Tedy, s použitím statistiky, čísel a s vypravěčkou, která se v průběhu celého příběhu vtěluje do celé řady vedlejších postav. Zajímavý nápad! Oliver a Hadley jsou navíc standarní, přirození, uvěřitelní a člověk jim emoce věří. ■ Začal jsem počítat, kolikrát se budu se svojí ženou milovat v následujících dvaceti letech. Je to normální? ■ Kdybyste někdo hledali tu dynamickou cover verzi I Wanna Dance With Somebady, co zní v závěrečných titulcích, tak je tady. ()

Zajímavosti (9)

• Když si Hadley (Haley Lu Richardson) rezervuje nový let, na obrazovce nad přepážkou je vidět logo londýnského letiště Stansted, přestože se údajně jedná o Mezinárodní letiště Johna F. Kennedyho v New Yorku. (Johnny.ARN)
  • Když Oliver (Ben Hardy) a Hadley (Haley Lu Richardson) nastupují do letadla, agent u přepážky předstírá, že používá počítač. Na obrazovce je vidět, že agent není k počítači vůbec přihlášen. (Johnny.ARN)
  • Při představování Hadley (Haley Lu Richardson) jsou v pozadí vidět letadla společnosti Ryanair. Společnost Ryanair nelétá na Mezinárodní letiště Johna F. Kennedyho v New Yorku., kde se tato scéna odehrává, ale na letiště Stansted, kde se natáčelo. (Johnny.ARN)