Když se neblaze proslulý „Vrah šestnáctek“ 35 let po svých prvních vraždách vrací a zabíjí znovu, 17letá Jamie (Kiernan Shipkaová) se náhodou přesune zpátky v čase do roku 1987 a je odhodlaná vraha zastavit, než začne zabíjet. (Prime Video)

Recenze (69)

Marceloo

Celkom zábavný teenage slasher v štýle Detention alebo Freaky, v ktorom sa režisérka nebojí priznať, že nie všetko pochádza z jej hlavy a príjemne odkazuje na všetky horory aj nehorory, ktoré jej poslúžili ako inšpirácia. Kiernan Shipka je vo svojej úlohe tradične parádna, vrah má super masku a pripomína old-schoolových killerov, ktorí sa zjavujú na všetkých miestach a sú nezranitelní a v neposlednom rade ma dosť bavili aj hlášky, ktorých je plný kotol. Treba spomenúť aj slabé stránky, ktorými sú hlavne slabá práca s osemdesiatymi rokmi (to, že naobliekam hercov do fancy kostýmov pripomínajúcich osemdesiatky, atmosféru nevytvorí) a slabučké a príliš umelé gore. Celkovo som si ale Totally Killer užil a režisérku chválim, aj keď hororoví fanúšikovia pre ňu zrejme nie sú to pravé cielové publikum. ()

Gilmour93

Jestliže je DeLorean fotobudka v lunaparku, Marty McFly žena a doktor Emmett Brown černá žena, musí být vrahounem středoškolaček nějaký zapšklý Biff! Výlet časem do fluorescentních osmdesátek, kdy se Shipka snaží trefit terče společenských rozdílů, divák luští vřískotový whodunit a motýli se při pohledu na efekty svých křídel raději znovu zakuklí. Při troše shovívavosti to splňuje parametry nenáročné zábavy, ale mám obavy, že se do budoucnosti a na Divoký západ už nepojede.. ()

Streeper

Jsem příjemně překvapená, jak moc se mi to líbilo! Je to skvělý mix toho, co teď prostě letí. Halloween, atmésféra 80. let, teenageři v hlavních rolích a cestování v čase. Má to napětí, akci, hororové prvky. Samotný zabiják je docela předvídatelný, ale na samotném výsledku to nevadí. Kiernan Shipka předvádí skvělý výkon a moc mě v téhle roli bavila. Ráda se k tomuhle filmu budu vracet o Halloweenu. ()

darkrobyk

-Normální kuřba v domečku hrůzy.- Začátek byl velmi dobrý, po cestě do osmdesátek jsem si říkal, že to nebude ono, ale nakonec se z toho vyklubala příjemná jízda. Nejen vtipné, ale také k zamyšlení bylo srovnání 80. let s dneškem - to pokrytectví, ve kterém žijeme, neustálé sledování, ochrana soukromí, petice...na druhou stranu ale více tolerance v určitých oblastech a menší prostor pro kuřáky - to hulení všude bylo fakt děsivé. Pěkné bylo, jak se s každým zásahem měnila budoucnost, až to vypadalo, že se změní úplně vše. Kiernan Sabrina Shipka je stále sympatická a její snažení bylo rozkošné - na zabití. Snad jen absence nahoty, s níž se v té době nejen v hororech plýtvalo, 80. léta nepřipomíná. A ze skvělé hudby mne potěšili nejvíce Echo and The Bunnymen s hitem The Killing Moon. Chápu ovšem, že současní diváci si to tolik neužijí...všechny odkazy, připomínky a vůbec. Pro mne lepší než nedávný Seminář. ()

MightyHal

Blumhouse se tu očividně snaží napodobit úspěch Happy Death Day a Freaky, bohužel se mu to v dosti ohledech nedaří. Přitom Totally Killer na první pohled nabízí podobně svěží mix žánrů jako výše zmiňované filmy, bohužel by ale zajímavý námět neměl být to jediný co je na filmu zajímavý. Ono krom hlavní zápletky cestování časem, je film prakticky neoriginální a nezajímavý slasher, který vám nedá ani to hlavní co takový film má nabídnout. Jasně první půlka filmu je zábavná, jsou tu originální nápady, vtípky jsou fajn a hlavní hrdinka je sympatická a hlavně její představitelka je fakt skvělá. Na škodu ale je, že jakmile vtipy vzniklé z cestování času vymizí, tak tu máme prostě typický klon comedy/slasherů bez ničeho navíc. Humor začne být fádní s občasným průbleskem chytrosti a killy? Tady žádný gore ani hravé smrti ve stylu Freaky nečekejte, tady se jedná o nudný až skoro PG13 standart. Další problém pro některé může být WOKE humor, mě ale přišlo že to tu bylo dvojsečný. Že to ukazovalo jak je dnešní společnost připosralá a z každý blbosti se uráží, ale taky jak to opravdu dříve více rasistický bylo. Takže za mě pohoda a u některých narážek jsem se fakt zasmál. Takže jo, jako pohodová hororová komedie mě to bavilo, je to ale něco extra na co bych si vzpomněl a chtěl vidět znovu? Rozhodně ne. 6/10 ()

Zajímavosti (8)

• Keď bol trailer zverejnený, vyvolalo to porovnania a kritiku za to, že má takmer identický dej s filmom Posledný nás zachráni z roku 2015, filmom tiež o dospievajúcej dcére, ktorá sa vracia v čase a musí zachrániť svoju matku. Režisér tohto filmu, Todd Strauss-Schulson, sa na sociálnej sieti vyjadril: "Nenatočil som to náhodou ja už predtým?" Štúdio, herci ani štáb filmu Totally Killer tieto podobnosti nekomentovali. (Arsenal83)