Z původně obyčejného auto-moto pořadu se díky obrovské divácké úspěšnosti stala komediálně laděná televizní série z produkce BBC, zabývající se přehlídkou, předváděním a úpravou různých automobilů, zpravidla těch novějších a velmi výkonných. (TomikZlesa)

TV spot

Recenze (655)

TheJokerCZ

Nejsledovanější motoristický pořad na světe! Top Gear je neskutečně vtipná show o automobilech plus v každém díle je zajímavý host v cenově dostupném autě. Ano, zdůraznil jsem slůvko show, protože to tak je. Spousta věcí tam je nahraných a hnaných až do extrému, ale já to prostě žeru! Viděl jsem to od první řady až po současnou jednadvacátou, plus většinu speciálů a pořád mě to baví! Také oceňuji absolutně nabušený soundtrack, díky kterému jsem objevil mistra Ludovica Einaudiho a za to tomuto pořadu velmi děkuji. Za všechny řady dohromady je to za 9/10. ()

oje

Legendární britská kreatura Jeremy Clarkson udělal z automoto pořadu zábavnou show, která bezpečně upoutá k obrazovce i antimotorosty, jejichž konverzace o autech končí u barvy a počtu kol. Nový formát totiž směruje náplň pořadu ze silnic a útrob motorů skrze naschvály a popichováná trojice komických individuí, příjemných výletů na zajímavá místa a realizace nejšílenějších nápadů do světa nekompromisní zábavy, která hravě zvládně naordinovat příjemný večerní zážitek napříč nejširšímu spektru diváků. ()

igi B.

Doslova autotelická revue jako autoterapie z automobilizmu! Hotový autoukájení a jiný perverze ve verzi BBC... %-] Někdy vskutku přímo autogenní... ;o))) . . . Nedívám se automaticky na každý díl, ale když už, tak bavím se autonomně skvěle! Ono je to totiž zase jen O TOM, že kde to je, tam to jede, ba tam to frčí a pánové jsou autority k poježdění... Britsky břitce, autorsky svižně! - - - - - (Vídáno nepravidelně leč s chutí na tv >primagear< , hodnocení 1.8.2011 po rozkošně uvolněné epizodce s Rendou Latitude /...pozor spoiler!...spoilery to nejistí!!.../ 9159., autentický komentář zde ve velmi dobrém rozmaru rozvolněný jako třistašedesátýdruhý - 1.8.2011) ()

Malarkey

Tomu seriálu bych dal i plnej počet, kdybych auta z celýho srdce nesnášel. A tak je tu trošku problém. Největší problém je hlavně v tom, že se už přes půl roku (psaním dnešního komentáře to je půl roku...bůhví kam až to zajde) seru se zkouškou Základy automobilové techniky. I když o autech vim hovno, neznamená to, že by mě nemohli zajímat i když tady asi kopu věcí nepochopím. Teď už teda pochopím, ale stejnak mi je to k hovnu, protože tu posranou zkoušku furt nemám. Takže co mě čeká do budoucna? Možná další sledování kulervoucích dílů, kde není ani potřeba chápat kdejaký informace o autech, protože co v něm ukážou většinou mluví samo za sebe. Každopádně by to mělo bejt samozřejmostí a to byl pro mě ze začátku dost problém. Časem jsem se ale dostal do stavu, kdy už docela něco vim, takže doufám, že ještě později se ze mě stane profík a já se v některém z těch fantastických kár sám povozím. No asi těžko, ale bylo by to hezký, ne? (8/10) ()

Attta

Nevím proč jsou tady na úvodní fotce tihle tři, protože tenhle starý Top Gear s něma nemá nic společného. Byl to takový základní kámen toho co jsme mohli vidět později a nebylo to špatné. Neviděl jsem všechny díly, ale bylo na co koukat a občas některý z moderátorů i pobavil (Clarkson už tehda věděl jak pobavit). ()

Zajímavosti (71)

• Při natáčení v USA si Richard Hammond vybral na závodění auto Dodge Challenger. Společnost General Motors ale odmítla Top Gearu automobil zapůjčit s důvodem, že jejich auta v pořadu jen kritizují. Richard se proto rozhodl, že si auto pořídí na vlastní náklady. (šerminator)
  • Hammond se stal členem týmu moderátorů v roce 2002. Fanoušky a svými spolupracovníky je často oslovován "Křeček" kvůli své menší postavě a záběru z jedné epizody, kdy Hammond křečka opravdu napodobuje. Dalším důvodem, proč si z něj Jeremy a James utahují, jsou jeho bílé zuby, které si nechává podle nich velice často bělit. [Zdroj: topgear.iwolf.cz] (Daewiik)
  • V pořadu byli hosty piloti Formule 1 osobnosti motorsportu obecně, konkrétně Kimi Räikkönen, Lewis Hamilton, Nigel Mansell, Jenson Button, Michael Schumacher, Rubens Barrichello, Sebastian Vettel, Damon Hill a Richard Burns. (Turbinen)