Hesher je samotář. Nesnáší svět a lidi kolem. Má dlouhé mastné vlasy a amatérsky udělané tetování. Je podvyživený a hrozně moc kouří. Miluje oheň a vyhazování věcí do vzduchu. Žije v dodávce, dokud se ale nesetká s TJ. (Filmbox)

Recenze (133)

Eldrick

Kurva, ty autorský práva na Me(n)tallicu musely být mastný jako prase. Však hoši z kapely jsou nepřiznaní žiďáci. HESHER je hodně rezignovaný a smutný malý "indie look like" filmeček, jenž měl na víc, než předvedl. Ale lecckoho možná i rozbrečí... Pointa je jasná hned z úvodu a celý film stojí a padá s kadencí více či méně přitažených scén s Josephem Gordonem-Levittem, který předvedl rozhodně přesvědčivější výkon než v 50/50. Celkově vzato mě ta vyzařující chcíplost snímku opravdu neuchvátila. ()

blitzer

Sociální drama o klukovi jménem T. J., kterému umřela máma, a kterého stíhá jedna rána osudu za druhou. Jednoho dne mu do života vstoupí vágus zvaný Hesher a... nestane se vůbec nic. Tedy kromě toho, že se tento ryzí gentleman usídlí u T. J. v baráku, kde sežere na co přijde, zapálí si s Týdžejovou babičkou jointa a rozbije hubu jeho otci. Nakonec se však všichni usmíří a vyrazí si s babičkou na procházku. Sice nevím, co chtěl básník říci onou postavou sociopata (deus ex machina?), ale jinak se na to celkem příjemně koukalo. Jde v podstatě o jeden z těch "malých" filmů typu Co žere Gilberta Grapea. Jinak k filmu mě přivedl, celkem nezvykle, plakát, který mě zaujal svým Metallica fontem. Soundtrack: Metallica - The Shortest Straw, (Anesthesia) Pulling Teeth, Battery, Fight Fire with Fire, Motorbreath; Motörhead - Rock Out ()

Med_Tw

Spencer Susser zabodoval napsal a zrežíroval tuhle záležitost. Film sleduje příběh jedné rodiny po tragedii ke který se nastěhuje zničeho nic Hesher. Kdo je Hesher ??? Hesher je především hovado, bezmozek, metalák a vůbec ničím se nesere!! Všechno se s jeho příchodem začne zlepšovat ?? Zhoršovat ?? Těžko říct ... Film je vtipnej ale zároveň vážněj poměrně dost vulgární což tady není naškodu. Neni to film pro každýho co se týče zvolenýho humoru, hudby. Mě film prostě sednul nenudil sem se po celou stopáž. ()

Omnibus

"Hesher zbylé varle hladí, lidem s depkou blbě(?) radí." Když je život na pytel, ve kterém o sebe necinkají kuličky, v teráriu se v rohu krčí vystrašený had, umírající hlady, zatímco myš boxerka s výhružně ztopořeným pérem ovládla jeho teritorium, drze se rozvaluje v křesle před telkou a chroustá vaše buráky, nezbývá než se postavit osudu čelem a svěřit se do odborné péče záchranáře Heshera, nositele California dabl-EMC Award, předčasně narozenou reinkarnací bubeníka Cliffa Burtona ze skupiny Metallica. Hesher, coby mastný vágus a průkopník netradičně kurevských metod léčby PTSD, si na vašem traumatu pošmákne a jako bonus vám vyžere i ledničku. Ve finále rozšafně pohovoří nad rakví babičky (jeho pohřební řeč o zbylém varleti tesat do kamene), hodí šavli na věnec a pak už si s ním můžete vyrazit na procházku s rakví, trochu vypočítavě podojit slzné kanálky outlocitných diváků. Ale jinak dobrý. Depresivní temnota a smrtelná prázdnota v duši versus plamínek naděje, ze zapalovače jednoho hašišáka bez vychování a bez zábran, ale se srdcem na pravém místě (tedy v kalhotách, čtyři baby potvrdí). ()

• V úvodu filmu, kdy TJ (Devin Brochu) jede za odtahovkou na kole, má jednou sádru na levé ruce a jednou zase na druhé. (chleba24)
  • Použitý font písma názvu na plakátu odkazuje na font, který používá skupina Metallica. (Kroup4)
  • Inšpiráciou pre herca Josepha Gordona-Levitta pri stvárnení jeho postavy (Hesher) bol Cliff Burton - niekdajší basgitarista skupiny Metallica, ktorý zomrel pri havárii autobusu počas turné vo Švédsku v roku 1986. (tibenskym)