Příběh popisuje události na plovoucí vrtné plošině Deepwater Horizon, která se v dubnu 2010 potopila následkem exploze a způsobila největší ropné zamoření v americké historii. (Freeman Ent.)

Videa (21)

Recenze (600)

Fr

,,MAYDAY! MAYDAY! TADY JE DEEPWATER HORIZON. PLOŠINA HOŘÍ. MÁME TU MASIVNÍ EXPLOZI. POTŘEBUJEME POMOC…“ /// Než se začne podivně klepat vrtný potrubí, je to celkem nuda. Ovšem katastrofa ropný plošiny, to je jiný kafčo! Po vohnivejch gejzírech je to hlavně vo tom, jak pár jedinců trpí (bolestí) a někteří (zdraví) dělaj rozhodnutí. Pár z nich bude heroizováno a někdo (snad) pude bručet. Prostě film věnovanej katastrofě, těm co přežili, ale (hlavně!) těm druhejm! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jedu jen kusy podle skutečnosti. 2.) Chcu bejt připravenej. 3.) Thx za titule „num71“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR NE AKCE ** NAPĚTÍ * ()

Shakers

Bavil ma Mark Wahlberg a hlavne Peter Berg, ktorý nám naservíroval až prekvapivo drsnú záchranu. Skutočne som nečakal takúto drsnú jazdu, ale samotná záchrana ma akosi nestrhala. Postavy mi prišli akési bez života. Wahlberga mám rád, ale nevedel som sa vžiť do ich situácie tak, aby mi to ponúklo ešte o kus lepší zážitok. Tak či tak som milo prekvapený a nenudil som sa. Rozhodne lepšie ako nevýrazná záchrana vo filme The Finest Hours. 75% - 4* ()

Pilda17

Důstojně zpracování ropné katastrofy v USA. Mark Walhberg táhne snímek, co to jde. Do vypuknutí katastrofy nic zajímavého, dále už příjemná podívaná. Bohužel to americké klišé a kýč mě tady doslova odrovnal. Všude oheň, ale USA vlajka vlaje dále, ono nestačí, že nám jí ukáží na přilbách, ale tohle byl vrchol. Amíci jsou hrdý národ, ale nemusí to ukazovat pořád .. 6/10 = 65% ()

tron

Hovorili mi, že to je pecka. A ja som im neveril. A potom som uveril. Pritom katastrofické drámy nie sú mojou srdcovkou. Kurta Russella mám síce rád (kto nie), ale že by mi nejako extra prirástol k telu? To sa povedať nedá. Mark Wahlberg vie byť fajn, ale niekedy vie byť aj béčko. A výsledné dojmy? Svojho času v cinemáckej recenzii Titanicu napísali, že na katastrofických filmoch zvykne bývať najlepšia druhá polovica, kedy to začne vybuchovať/horieť/potápať sa a divák musí pretrpieť úvodné budovanie atmosféry, postáv a vzťahov. Autor následne dodal, že v Titanicu to v jeho druhej polovici samozrejme úžasne vybuchuje a že je to špička CGI, ale že na Cameronovom fláku je úžasné to, že rovnako báječne a fantasticky funguje aj jeho prvá polovica. Presne to isté môžem povedať aj o tomto filme. Budovanie postáv a vzťahov je natoľko vydarené, že keď zaznie prvá explózia, prajete si vrátiť čas resp. aby bol celý film len o bežnom dni na ropnej plošine a k žiadnej katastrofe by nedošlo. Najväčší podiel na tom má nielen zručný Berg, ale hlavne skvelí herci v čele so sebavedomým sympaťákom Wahlbergom, drsným správňakom Kurtom a sexy Kate Hudson. Sranda dňa: Kate Hudson je dcérou Goldie Hawn, čiže Kurt Russell je čosi ako jej nevlastným otcom (s Goldie sa nikdy oficiálne nevzali). ()

Ampi

Velké riziko občas plodí velký zisk. To je jedna z manter kapitalismu. Když zástupci BP (British Petroleum) chtějí zisk a zisk, tak místo třísek lítají z lesa stromy, v tomto případě hořící ropa z moře. Dobrý film s hereckým obsazením, které k němu sedne. Tento katastrofický film rozhodně není katastrofou. Horší je, že je to podle skutečné události. ()

Zajímavosti (17)

• Deepwater Horizon byla postavena v roce 2001. V září roku 2009 vyvrtala rekordně hluboký vrt, který měl přes 10 km. Vrtnou plošinu běžně obsluhovalo 130 pracovníků. (dom156)
  • Kate Hudson zverejnila na Instagrame fotografiu s jej nevlastným otcom, Kurtom Russellom, s príspevkom, že sa jedná o prvý film, na ktorom budú spoločne pracovať. (figliar)