Peter zažije šok. Jonas se dozvídá pravdu o své rodině, ale ještě ho čekají další překvapení. Helge přinese oběť. (Netflix)

Recenze (21)

Sany33

Príbeh: Starý Helge sa pokúša presvedčiť svoje mladšie ja aby ďalej nespolupracovalo s Noahom. Moc sa to zrejme nepodarí nakoľko sa v detskej izbe z drvičom mozgu ocitá Jonas, ktorý vedie intímny rozhovor s neznámym v kapucni, ktorý má evidentne plán. Tento plán Jonasa katapultuje do roku 2052. Prevedenie: Úctyhodné ukončenie prvej série ale popravde je tu viac nezodpovedaných otázok ako odpovedí. Mám však strach, že sa seriál začne uberať viac sociálnym smerom ako smerom tajomna a potom u mňa teda už bodovať nebude. 95% ()

Frajer42

Závěrečný díl proběhl přesně dle očekávání a potvrdil, že další série vynechám. Nemůžu říct, že by byl tento seriál vyloženě špatný, ale v záplavě hromady lepších seriálů nevidím důvod se do pokračování nutit. Samozřejmě se objevila hromada nových záhad s jediným cílem nalákat diváky na další sérii dalšího brain fucku. [65 %] ()

ALIENka_

Musím říct, že mě konec docela zklamal. Někdy mi přišlo, že se tvůrci snažili všechno hrozně rychle vysvětlit až jsem se v tom ztrácela. Možná by byl dobrej ještě jeden díl, protože tohle bylo rychlejší než ranní sračka. Navíc ta scéna s tím portálem nebyla vůbec vysvětlená, tak doufám že se to nějak objasní v další sérii. A tu černou díru na obloze taky moc nechápu (jak sakra vznikla?), ale hádám, že je to to, co způsobilo apokalypsu? Hodnocení: 7/10 ()

FeriusParfax

Poslední díl měl asi nalákat na další série… S díky ale odmítnu a pro tentokrát neukojím svoji zvědavost. Nechci se zase dalších x dílů do sledování nutit. Jsem taková rozpolcená, protože vím, že šlo o kvalitní seriál. Cestování časem mělo hlavu a patu, atmosféra byla super, nápad a myšlenky měly hloubku Zřejmě jsem ale nebyla se seriálem na stejné vlně. Vadila mi spousta postav a hodně nedořešených věcí. S každým dalším dílem jsem se těšila, že už budu mít sledování za sebou. Věřím ale, že si fanoušky našel. A to je dobře. ()

Necrotongue

Závěrečná epizoda mě napůl zklamala a napůl potěšila, i tak jsem se nakonec rozhodl pro slabší čtyři hvězdičky. Chvílemi jsem měl pocit, že se tvůrci trochu ztratili ve vlastním scénáři, taky mi příliš nevyhovoval uspěchaný a poněkud nedotažený konec. Zároveň jsem se dějem posledního dílu slušně bavil, a protože jsem se dočkal zajímavého otevřeného závěru, podívám se určitě i na další řadu. 4*- ()