Ghosts of War

Recenze (24)

xxmurphyxx

Čo dodať...Už, keď som videl, že tam hrá Billy Zane som vedel, že pôjde o pri najlepšom priemernú lacnotu, takže som bol pripravený a vo výsledku nie som nejako extra sklamaný. Nejaký ten potenciál tam bol, snaha o invenciu, ale to prevedenie je biedne začínajúc od deravého scenára, cez ne/hercov až po celkový feeling. Ako to už ozaj nevedeli prísť s niečím novým ako zas a znova duchovia s hubou o priemere pol metra a asfaltovými očami? Ten koniec mal byť zrejme nejako šokujúci, invenčný a dávať logiku, ale nebol nič z toho. ()

zvláštní film.Po traileru sem čekal válečnou duchařinu (což zase není tak běžná kombinace) a to sem z určité části i dostal.Duchové jsou sice trochu Lídl a lekačky jsou standardní,ale místy se tomu nedá upřít atmosféra.Pak ale přijde zvrat,který sem nečekal a musel sem ho chvíli vstřebávat a jak tu padlo v komentářích,to jak moc ho dokáže divák akceptovat nakonec rozhodne o tom jestli se film bude líbit.Mě tyhle veletoče úplně nevadí,pokud jde o originální nápad a to se o tomhle úplně říct nedá.Každopádně každá snaha o něco podobného se cení a ty tři jsou tu tak celkem zasloužené...60% ()

darkrobyk

Druhá světová válka, okupovaná Francie, skupina amerických vojáků a zámek, kde se provozovala černá magie. Jako námět to zní hezky, provedení už tak dobré není. Když už černá magie, očekával bych Satana, nebo minimálně démona či démony, ale ne duchy. S duchy je prostě problém, jelikož za poslední roky vypadají pořád stejně a strach nenaženou. Tedy na krev dojde, utrhané ruce, nohy, umlácení, krev z tepny, střeva ven, ale nějak to úplně nezabírá. Pár scén se mi i líbilo - úvodní přepadení džípu s nácky, topení ve vaně, obrana zámku, ale úplně nejvíce pár krátkých záběrů na noční zámek - měly atmosféru, jenže jich moc nebylo. Závěr mne samozřejmě překvapil, ale asi bych volil pro vojáky jiný program. Vizuál ošuntělý s lacinými pixely do očí bijícími, hudba ucházející. Strašidelné za mě ne, ale do odpadu bych to neposílal. Klidně bych i o kus zkrátil.... Kdo přebere kolíbku? ()

J*A*S*M

Eric Bress se šestnáct let po natočení své prvotiny Osudový dotek vrátil za kameru a úplně mě teda nepřesvědčil. Parta vojáků je v roce 1944 v nacisty okupované Francii strašena duchy, bohužel to strašení na mě moc nefungovalo a vzhled duchů také příliš nezaujal. V závěrečné třetině dojde k poměrně překvapivému zvratu, který to posune úplně jinam a který asi zároveň rozhodne, jestli se vám film nakonec bude nebo nebude líbit. Pro mě je to tak trochu variace jednoho mého oblíbeného filmu, ale i přesto jsem díky němu uvažoval o třetí hvězdě. Úplný provar Ghosts of War tedy ve výsledku nejsou, ale na skládání oslavných písní to také nevidím. 5/10 ()

BOURQUE

Klasický horor príbeh, odohrávajúci sa počas konca druhej svetovej vojny vo Francúzku. Keď to berieme z tohto pohľadu, tak by to vďaka spomínanému obdobiu (a prostrediu) by mohol aj fungovať. Avšak posledná časť, ktorá sa snaží spojiť to so súčasnosťou a vytvoriť si nejaký crossover medzi dvomi prostrediami, podľa mňa nedopadla podľa predstáv. Už aj tak krehkú koncepciu to celkom rozhodí a viac-menej sa to skončí fiaskom. Z hereckej stránky priemer, bez výraznejšieho (dominantnejšieho) výkonu (alebo postavy). Osobné hodnotenie: 60% (**) ()

Zajímavosti (3)

• Film se natáčel ve městě Sofia v Bulharsku. (ČSFD)
  • Okultistický symbol, který najdou vojáci na půdě, je stejný jako symbol pro ďáblovu past ze seriálu Supernatural (od r. 2005). Tam je využívaný lovci k lapení démonů. (pórek)