Beckett

• Itálie Beckett (více)

Po tragické dopravní nehodě v Řecku se americký turista Beckett ocitne uprostřed nebezpečného politického spiknutí. A aby si zachránil život, musí se dát na útěk. (Netflix)

Recenze (129)

Mrkvič

Trochu lepší thriller. Hlavně ale svou odlišnosti od hollywoodu. Sice se pár zámořských hvězd objeví, ale hlavně akce je takový syrová, evropská. Lidi okolo, prostředí nebo nechtěné průstřely. Všechno takové skutečné. Dokud nepřijde na řadu řeč těla hlavního hrdiny. Od první minuty jsme pohyby mladýho Washingtona absolutně nechápal. Nic rasistického v tom není, ale to jeho ploužení bylo jak u opic v nejstarším filmu Planety opic. Dobře, nějakej ajťák, ale pořád shrbený, sice zraněná ruka, ale to její držená taky strašně divný. Že se hlavní hrdina někdy chová nelogicky, k danému žánru tak trochu patří. Ve výsledku jde ale o nečekaně příjemný a lehce nadprůměrný kousek. ()

Enšpígl

Ale no tááák, černouška nám tam bodnou, postřelí, pořežou , ještě si zlomí ruku a na druhý prsty a přesto tam rambí jak nepříčetnej a film se mě snaží říct že je to realistický ? Jasně a teď tu o tom, že Pat a Mat jsou nejlepší řemeslníci na přestavby bytů. Du dát pivko, ať tyhle us pokrmy dobře strávím ()

DwayneJohnson

S hodně odřenýma ušima. Vůbec, John nemá po Tenetovi nějak extra štěstí na výběr filmů a o Alicii už raději ani nemluvím. Nejsou sice spolu ve filmu nějak dlouho, ale naprosto zde chybí jakákoliv vzájemná chemie. Zbytek vyplní už jen klasicky (pod)průměrný příběh všichni na jednoho a jeden na všechny, který sice není nějak originální, ale je aspoň uvěřitelný (honičky, souboje) a to je asi jediný důvod, proč jdu nakonec na tři hvězdy. ()

rublik05

Takový novodobý laciný Uprchlík po netflixovsku, který pochopitelně není tak zručně natočený, ale o žádnou hrůzu se kupodivu nejedná. Snímek zaujme především svou lokací, řecké prostředí není až tak filmařsky profláklé, takže v tomto ohledu mě čekalo milé překvapení. Příběh je vcelku zajímavý, bohužel má pomalejší rozjezd, po celou dobu působí tak trochu nezáživně, ke konci se už dočkáme nějakých akčnějších scén, které to trochu oživí. Tempo mohlo být mnohem svižnější, určitě se dala více vychytat i ta logická stránka, která občas těžce pokulhává. Atmosféra se místy velmi povedla, z herců je pochopitelně nejvíce vidět především John Washington, kterému jeho role vcelku sedla. Snímek Beckett ve všech ohledech působí jako nízkorozpočtové drama, které není až tak špatně natočené, nabízí však těžce průměrnou podívanou srovnatelnou s jakoukoliv jinou televizní produkcí. 5/10. ()

BoPo

Zo začiatku dostanete tuctové drama, ktoré sa presne v tom správnom momente (keď si už začínate trošku nudiť) prehupne do akčného módu. V podstate v štýle filmu Uprchlík (1993). Neokukané prostredie Grécka a neustále tlačenie deja/hrdinu dopredu, vytvárali predpoklad k nadpriemernému zážitku. Bohužiaľ záverečná tretina sa moc nevydarila, pretože Beckett zrazu pôsobil ako John McClane (skok na auto je určite kandidát na jednu z najdebilnejších akčných scén roku 2021). Čo v kontexte predchádzajúcej snahy o reálny súboj o život/pravdu zapôsobilo ako facka. Plus za celú dobu sa neobjavila žiadna charizmatická negatívna postava. ()

• Natáčení filmu probíhalo v Řecku ve městech Athény a Trikala. Dalším filmovacím místem byl region Zagori – vesnice Tsepelovo a region Epirus – město Metsovo a Ioánnina. (SONY_)