Epizody(8)
-
Il carico (E01)
-
I cieli di Tampico (E02)
-
Miranda (E03)
-
Il trasbordo (E04)
-
Sharia (E05)
-
Salvezza (E06)
-
Famiglia (E07)
-
Stesso sangue (E08)
Obsahy(1)
Seriál Nula nula nula odhaluje temná tajemství světového obchodu s kokainem, od jeho výroby až po dodání na místa konečné spotřeby. Je to cesta do hlubin složitého, důkladně propracovaného systému, který se vyznačuje nejen násilím a krutostí, ale také vysokou odborností, zručností a představivostí. Od džungle až po mrakodrapy, od Mexika po Paříž, přes rovníkovou Afriku, země Maghrebu, Kalábrii, ve světě obývaném zločinci a byznysmeny, zoufalými lidmi i miliardáři, je vše propojeno neviditelnou a magickou lajnou kokainu. V této nelítostné mocenské válce jsou všichni zúčastnění, od malých lokálních dealerů až po kmotry nejvlivnějších zločineckých organizací, nuceni bojovat a riskovat své životy. (HBO Europe)
(více)Videa (1)
Recenze (105)
Člověk by řekl, že se tohle téma za poslední roky v seriálový produkci už trochu přejedlo. ZeroZeroZero vás vyvede z omylu. Lehce netradiční styl vyprávění, výborný casting a soundtrack od Mogwai z toho dělají událost roku. Všechny linie se navzájem doplňují a nedá se říct, že by některá z nich vyloženě vyčnívala. Nekompromisní Mexická linie je super, stejně jako Italská. Mě osobně nejvíce bavila sourozenecká dvojice z New Orleans - už jen pro strhující výkon Dane DeHaana. ()
Oproti Gomorrah v mnohem rychlejším a díky tomu i zábavnějším tempu. Prolínání několika dějových linek je poměrně neotřelé a za 8 dílů se nestihne okoukat. Scénář je díky své snaze o velkolepost místy silně přitažen za vlasy, nicméně seriálu to nelze mít za zlé, poněvadž to prostě nějak funguje. Slušné výkony a vysoká produkční kvalita ZeroZeroZero zvedají nad hladinu záplavy minisérií poslední doby. 9/10 ()
Snad nejlepší ‘gangsterské’ melodrama, co jsem viděl. Ano, zřejmě to není asi úplně realné (i když jeden neví), ale to na kvalitě a na požitku neubírá a zřejmě si seriál ani takové nároky nedělá. Musím vyzvednout vypravěčský styl, který se u každé postavy vrací retrospektivně zpět, vždy až když se vyvine scéna u jiné postavy, takže vše vidíme a aktuální situaci vnímáme, tak jak to vidí aktéři. Většinou se dostaví šok a člověk vlastně neví, kterému aktéru by měl fandit víc.. Do toho výborná hudba a skvěle napsané postavy (hlavně v případě zprostředkovatelů), které tomu dávají um melodramatu a netypické dramatu tohohle téma. Poté dalším kladem je určitě globálnost celého děje, kdy se příběh odehrává skoro na každém kontinentu, až mi to chvíli přišlo jako Tintin pro dospělé. Jako poslední, co zde vyniká, se mi zde zdála skvěle vybarvená dynamičnost a nepřehlednost celého tohoto pro nás nedostupného a uzavřeného světa. Kdy se situace mění tak často a k tomu si aktér nemůže být jist na koho se spolehnout, že vlastně ani po většinu dobu neví, co se děje. To je skvěle ukázáno nejen na již zmíněném typu vyprávění, kdy víme tolik co postavy, ale na i neustálé dynamickém a měnícím se vývoji děje. Dále se povedl i casting (i když to je zřejmě vděčná role, tak hlavně Dane DeHaan) a vlastně jsem našel velmi málo toho, co bych mohl vytknout. Jen možná někdy bazální jednoduchost děje, kdy se vlastně točí vše kolem jedné zásilky. Ale to je na tom asi to výjimečné a tvůrci nám chtějí ukázat, co vše se může skrývat jen za jednou takovou ‘obyčejnou’ zásilkou. ()
Roberto Saviano a Stefano Sollima jsou prostě sázka na jistotu. Obával jsem se, že po všech těch Gomorrách, Suburrách, Narcos atd. už budou mlátit prázdnou slámu, ale opak je pravdou. Zvolený styl vyprávění rozdělený na příběhy dodavatelů, přepravců a odběratelů, kde jedou samostatné linky a vývoje postav se nadmíru povedl. Hlavně u sourozenců přepravců jsem místy ani nedýchal. Btw. Andrea Riseborough tady vypadá jako mix Tildy Swinton a Christophera Walkena. ()
Po Narkosech a Gomorrách velké překvapení. Naprosto jiný pohled a podání. Pokud se něco vymyká zavedeným pořádkům a je to jiné, tak je to hned divné. A tohle divné si dokázalo upoutat pozornost v mnoha ohledech. Dějová linka se v každém dílu vrací k nějaké jiné osobě a jede znovu v čase z jiného pohledu. Až bombastické je cestování po světě, kde filmaři neuhnuli před náročností, včetně peněz. Super je Afrika. Mexiko je tu tvrdé a hodně jiné, než v Narcos. Protože jsou zde všichni jen hajzli, žádná kladná postava, mělo by být jedno, kdo zrovna zařve. Přesto z diváckého pohledu tady má až sympatie dvojice mladých sourozenců, pašeráků. Příjemná je i kratší délka seriálu, "pouhých" osm dílů. 90%. ()
Galerie (89)
Zajímavosti (4)
- Rovnako ako dej seriálu, aj jeho natáčanie prebiehalo v Mexiku, Taliansku, Senegale, Maroku a Spojených štátoch. (Real Tom Hardy)
- Chris Lynwood (Dane DeHaan) trpí Huntingtonovou chorobou, kterou získal od své matky. Huntingtonova choroba byla poprvé popsána v roce 1872 americkým lékařem Georgem Huntingtonem. Jedná se o neurodegenerativní onemocnění, které se projevuje nejčastěji okolo 40. roku věku, ale vzácně se příznaky mohou objevit prakticky kdykoliv (ve 2 či v 80 letech). Mezi příznaky dominuje porucha motoriky, změny osobnosti (deprese, psychóza, paranoia), postupující demence a nakonec smrt. Nemoc trvá 10–30 let a neexistuje na ni lék. (Rollo_Tomasi)
- Paralelne s natáčaním tohto seriálu sa herečka Andrea Riseborough (Emma) striedavo zúčastňovala aj na natáčaní ďalších dvoch filmov, a to The Kindness of Strangers (2019) a Nenávisť (2020). (MikaelSVK)
Reklama