Když Max Mercer zůstane o Vánocích sám, udělá cokoli, aby ochránil svůj domov před vetřelci. (Disney Channel)

Recenze (79)

T2 odpad!

Tak toto sa nedá označiť ani len za zlý vtip. Toto je čisté filmové peklo, ktoré skúša odolnosť akejkoľvek pozerateľnosti, vkusu. Disney narazilo o dno a asi ho aj prerazilo, aký má význam púšťať do sveta takýto hnoj. Okrom toho že to je trapošina na entú, to ma aj neskutočne príšerné obsadenie. Ide asi o najviac nesympatické zoskupenie "ne"hercov aké sa dalo dať len dokopy. Ja som pri tom vydržal niečo málo cez 20 minúť. /0%/ ()

Motinski odpad!

Vydržal som 40 minút, potom som si to musel pretáčať. Obrovská katastrofa a zrkadlo moderného Hollywoodu ako pračky na peniaze pomocou sequelov, prequelov, rebootov atď. S najhorším možným kastingom, tupým scenárom kde sa budete chytať za hlavu snáď každú scénu, sílenými, nefunkčnými easter eggmi a postavami ktorá ani jedna nie je sympatická. A to fakt že ani jedna. Nejaké vianočné čaro tu nebolo ani náznakom a na to aké zlé filmy vznikli v tejto sérii je tento suverénne najhorší. Základný námet prvých dvoch častí je upravený asi najhoršie ako sa dalo a hlavná postava si pýta facky snáď furt. Najväčšia strata času posledných rokov. Ten kto toto dopozera v kľude do konca musí mať nervy z ocele. ()

BigDeal

Veľmi nešťastný remake. V prvej tretine už síce bolo jasné, že film nemá rovnaké kúzlo, ako originál, ale bol som zvedavý, pretože to vyzeralo, že sa tvorcovia snažia otočiť celý koncept naopak - zlodeji sú v skutočnosti kladné postavy a chalan je nepodarený fagan. Veľa tomu nasvedčovalo: chlapcova rodina je bohatá a nesympatická, zatiaľ čo rodina zlodejov drží pokope. Jediný moment, ktorý má srdce tiež prichádza, keď si Ellie Kemper spomína, ako im bolo dobre v dome, ktorý musia kvôli financiám opustiť. Je preto úplne šialené, že v záverečnej tretine chce film zopakovať bežný koncept Sám Doma - ako môžu tvorcovia očakávať, že sa bude divák baviť na trýznení zlodejov, keď sú to hlavní protagonisti filmu a divák im fandí? Absolútne to nefunguje a je to škoda, lebo inak film vyzerá fajn, hudba znie povedome, zlodeji sú sympatickí, otočený koncept mohol byť zaujímavý a Buzzove cameo je tiež obstojné. Keby na tom trochu viac popracovali, mohol z toho byť slušný priemer. Takto je to len veľké sklamanie. ()

Likan7

Viděl jsem trojku, čtyřku i pětku, takže moje hodnocení se tak trochu odvíjí od toho co za peklo jsem před tím viděl. A i když vlastně nerad, tak tu jednu * týhle šlamastice rád musím. Je totiž filmovější a člověk nemá tak moc chuť si vypálit oči. Jasně, nudí to, jasně, je to pitomý, hloupý a hnusný. Ale tak nějak jsem to přežil, aniž bych chtěl všechny na place pohlavkovat. To o čtyřce, pětce říct nemůžu. Jediné hezké, funkční scény jsou jen díky originální hudbě z původních filmů. To by se jeden skoro dojmul. ()

korbitch22 odpad!

Tolik klasik už bylo znásilněno, ale snad nikdy deseti negrama ve vězeňský sprše rovnou a nemilosrdně do análu. Vytrpěl sem poctivých 93 minut abych s čistým svědomím mohl tuhle sračku ohodnotit. Ani nevím, proč jsem si osobně dopřál tolik sebepoškozování, možná proto, že se snažím většinu sérií dokoukat od A do Z. Jednička a dvojka jsou nesmrtelné klasiky, které naprosto definovaly žánr vánoční komedie a o letošních vánocích je uvidím obě po šedesáté šesté. Tak nějak mi sedí v hlavě ty počty. Kdysi jsem byl v kině na trojce, byl jsem kid a bavil jsem se. I teď, kdybych to viděl úplně v pohodě dokážu film dokoukat i když u něj budu spíš stát u plotny a makat na vánočním pohoštění, ale bez úhony tu lehce trapnou a excentrickou píčovinu přežiju. Tohle se přežít nedá. Odporné, kýčovité, umělé a neskutečně ubohé. Na druhou stránku je dobře, že se takový humusy točí. Aspoň je krásně vidět i na těchto filmech, jakou v 80. a 90. letech mělo všechno lepší atmosféru, karmu a cit. Nezapomenutelný devadesátky nahradilo tohle. TIK TOK, iNSTÁČ, Youtube a Assbůk. Just epic.0%. ()