Objevuje se nečekaný spojenec. (Disney+)

Recenze (86)

lookin328

Pane bože! Ano! Největší Star Wars feeling od Pomsty Sithů. A můžete mi říkat kdo chce, co chce, že to je seriál o Fettovi a tohle byl Mandalorian…No a co? (SPOILERY) Darksaber, nová architektura (aspoň já to město neznám, je možné, že je z nějaké hry, kterou neznám), Mandalore čistka, souboj o vůdce Mandaloru, bojová stíhačka Naboo (tak co, byla Anakina?), kaňon ze závodu kluzáků, Nová Republika…tohle mělo všechno, co já jako fanoušek od Star Wars chci. Pilot k 3. Sérii Manda za 5 z 5, a teď se poďte pomlátit s těma Pykama. ()

Wyrdas

I když je Mando frajer a vesmírem obklopená skrýš posledních Mandalorianů je skutečně cool. Tak přes to všechno je tenhle díl tím nejplošším ze všech. Což je obrovská škoda. Celá pasáž s opravou stíhačky byla táhlá a upřímně nudná. Parodie na kohouta trošku na sílu. Celkově nechápu, proč je tenhle díl tak vysoce hodnocený, když je zatím beze vší omáčky tím absolutně nejslabším. A to je ještě mírně řečené. Nakonec to nejlepší bylo ke konci dílu. Nostalgie ze závodů na Tatooine a byrokracie Republikánů v praxi. Slabší tři hvězdy. ()

dO_od

// Haló? Nespletl si někdo na Disney+ epizody a nestrčil tam omylem začátek třetí řady něčeho jinýho? Intro až do druhé jízdy výtahem dost cool, Bryce Dallas Howard to chvíli snímala jako něco úplně novýho a fresh, pak přijde lul zvrat a druhá půlka je zas čistej fanservice ještě navíc s rádoby humorem. Oproti zbytku seriálu to je samozřejmě pomalu Vesmírná odysea, ale v kontextu toho, co předvádí s takovou stopáží zbytek áčkové seriálové produkce to je pořád jen lehkej nadprůměr. Další týden čekám návrat k teenagerům na vespách a starému pánovi, co polovinu času tráví v plenkách. ()

Endor

Nespletl si náhodou někdo z vedení seriál? :D Pátá epizoda s názvem "Return of the Mandalorian" nemá totiž se samotným seriálem The Book of Boba Fett nic společného, kromě asi tak poslední minuty. Každopádně i tak se zatím jedná o nejlepší epizodu, což je i tak trochu smutné, že vlastně epizoda, která vypadá na pokračování druhé série Mandaloriana je lepší než ostatní čtyři epizody, které jsou zatím venku. Z hlediska obsahu je ale epizoda parádní a já osobně jsem se u ní vůbec nenudil, právě naopak mě neskutečně bavila a navnadila na chystanou třetí řadu Mandaloriana. Až na to že tato epizoda nemá s tímto seriálem nic společného, tak nevím co bych jiného vytknul, osobně uděluji epizodě 9/10. ()

karlosss18

(POZOR, LEHKÉ SPOILERY!!!) Jakoby dost nadprůměrný díl, ale fakt mínus za mě je to, že je to seriál o Fettovi a celý to dali Mandovi. Tomu vůbec nerozumím. Kór když má tedy tahle první série celkově jen sedm dílů. Normálně bych dal 4*, ale za tuhle dehonestaci si to zaslouží jen tři. Návrat ke Groguovi je taky trapný, hned první díl Manda(Fetta) a on chce okamžitě, bleskurychle za svým malým kámošem, pro kterého má i vyrobený obleček na míru. :D Hm, dóóbrý zase, zase tak moc Mandaloriana nežeru. Ještě by ho mohli posléze fláknout do nového SW filmu, protože to teď přeci běží, je to v kurzu...OMG Zase něco podstatného, kde Disney šlápl vedle, bohužel. ()

Zajímavosti (12)

• TIE/sa bombardéry si odbyly premiéru v Impérium vrací úder (1980). Zkratka SA pak odkazuje na podrobnější popis modelu TIE Bomber a to Surface Assault. Jsou to tedy bombardéry upravené a modifikované pro útok na pozemní cíle. (Veskoslav)
  • V epizóde sa pravdepodobne po prvýkrát v Star Wars objavuje tzv. Ringworld, ktorý je v sci-fi dosť populárny. Jedná sa v podstate o obrovský prstenec, ktorý je obývaný z vnútornej strany a umelá gravitácia je generovaná odstredivou silou, ktorú zapríčiní rotácia. (ČSFD)