Tajemství jsou odhalena a Boba Fett se dozví novou informaci. (Disney+)

Recenze (68)

hrumsrt

Další Mandalorianovo intermezzo.. A pomalu snad i rezignace na vlastní seriál. Opět se ukazuje řada postav z původního seriálu, velkým lákadlem je Luke a vůbec celý ten Jedi training. Moje zmatení roste a současně se tak nějak netěším, s čím přijde poslední epizody která se už tak nějak musí věnovat Bobba Fettovi. Tentokrát už to ani není to opojení aury okolo Mandaloriana, ale obyčejné pokračování Grogguovy linky, který nemá s Bobbou ale vůbec nic společného. Nebylo to tak svěží jako před týdnem, už to působilo utahaně a že by se tam něco dělo, se říct nedá. Kvalitu tomu neupřu, jen nepochází z tohoto příběhu.. Finále už se určitě bude věnovat jen Bobba Fettovi, o tom jsem přesvědčený, avšak bude to po takové odmlce fungovat? ()

William_

Je hezké vidět, že se vlastně všichni vysrali na Bubáka Feťáka a naplno se můžeme vrhnout na pokračování Mandaloriana. Stejně první 4 epizody stály za hovno, tak ten seriál aspoň zachráníme tímhle. A nutno říct, že to seriál nikoliv zachránilo, ale oživilo. Jinak by se na tu splašku asi málokdo podíval. ()

Martrix

Velmi rozporuplné pocity. Návrat některých postav patří do jiného seriálu, navíc i v Mandarinkovi jsem považoval tyto pasáže za superfans cameo service. Na mě to prostě nefunguje, protože vím, že jde o fake. A tady navíc i zbytečně rozvláčný fake. Nicméně jsem ochoten přivřít ústa, protože jsem dostal dárek v podobě postavy, která se mi moc líbila v CW a kterou považuji za superpadoucha. Teď už mi chybí jen nejmenovaná sithská učednice, tč. bez mistra, která snad bude zatápět Kenobimu. Na můj vkus je tento díl jako vagón nacpaný hračkami...který je ale součástí nesprávného vlaku. Jakožto epizoda seriálu o Bobanovi, dost o ničem. ()

lookin328

Další perfektně odvedená Star Wars práce, z těchto materiálů by se měly všichni Abramsové, Johnsonové apod. učit, jak se to dělá a co jsme po nich před lety chtěli. Epizodě nemohu nic moc vyčítat, snad jen to, že už je to skoro dva díly v seriálu co se jmenuje The Book of Boba Fett, kde není Boba Fett. Minulý díl mi nevadil absolutně vůbec, v tomto už jsem se přistihl, že bych tam toho Fetta chtěl víc. Přitom by stačilo kdyby za tím (Spoiler) Marshallem letěl hodit talk taky a hned by to vypadalo jinak (Konec spoileru). Jinak všechny překvápka parádní, jsem opravdu rád, že tohoto mohu být jako fanoušek Star Wars svědkem. Už sem ani po tom počátečním Disney marastu nedoufal... 4 z 5. ()

tomik99

Na seriál zřejmě už nemůžeme nahlížet jako seriál čistě o Bobovi. Filoni a Favreau nám dávají "jejich" vlastní sequelovou trilogii, která se bude neustále rozrůstat o nové příběhy a postavy. Myslím, že i další řada Manda nebude čistě o Mandovi. Byl to zase jeden velký fan-service, ale mohl bych to sledovat hodiny. Výcviky Jediů mě vždy bavily, tohle byla skvělá vzpomínka na Tatooine a vlastně i na tu blbou Epizodu VIII. Luke, Ahsoka, Cobb a Cad Bane? Co víc chtít? Víc už nejde! A skvělý deepfake, značné zlepšení od minule. ()

• Malý světelný meč, který Luke (Mark Hamill) ukáže na konci epizody Grogovi, je Yodův. Není to originální meč, který používal i během Klonových válek. Ten ztratil během souboje s Darth Sidiusem. V komiksu „Star Wars: Age of Rebellion“, který je součástí kanónu, v části „The Trial of Dagobah“ si Yoda nový meč postaví během svého vyhnanství. Tento meč po smrti svého mistra Luke vezme sebou. (Veskoslav)