Poslední recenze (806)
Shiti Hanta (2024)
Ťažká bizárnosť, pri ktorej si viete úplne krásne vizualizovať ako to zrejme vyzerá na stránkach mangy. Každopádne akcie nie je moc, ale keď je tak to stojí za to. Ryohei Suzuki je na tom herecky dosť dobre a verím mu badass drsniaka, ale aj podivínskeho perverzáka. Humor je proste japonský a nesadne zrejme každému. Ako celok to hodnotím pozitívne a treba uznať, že som sa dosť bavil.
Kripozoidi (1987)
Druhé stretnutie s céčkarom DeCocoteauom a nechápem. Chalanisko dostal značne väčší balík ako pri Dreamaniac spravil omnoho nezáživnejšiu a v podstate aj amatérskejšiu zbesilosť. Vykradnutý Votrelec líznutý filmom Vec si určite nájde svoju cieľovku, ale nie je to taká sranda ako predchádzajúci počin. Taktiež Kim McKammy (v budúcnosti známa ako Ashlyn Gere) sa ešte ani len nezačala prejavovať, ale za to Linnea Quigley si už išla svoje. P.S.: obal/obsah klame telom, textom, všetkým...
Jean-Michel Jarre: Most z budúcnosti (2024) (koncert)
Zrejme posledná veľká a kvalitná produkcia RTVS kým ju "zrušia". Klobúčik dolu a som veľmi rád, že RTVS ukázala, že zvládne aj takéto veľké projekty.
Poslední deníček (4)
Akože, čoo? D
Od dnes Bc. Ivan Butko...