Poslední recenze (217)
Imaginární přátelé (2024)
Místy jsem čekal, že Ryan Reynolds řekne té holce "Kolik ti je? Dvanáct? Tak to je pohoda."
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Souhlasím s výtkami, že ten film je hlavně o nostalgii, přešlapuje na místě a sérii nikam neposunuje. Ale já si tu nostalgickou jednohubku celkem užil. Odkazů na předchozí díly je tam požehnaně a kupodivu i dost těch odkazujících na jiné filmy (Jurský park, Věc, Čelisti atd.) Je to spíš takový rodinný film o rodině Spenglerových. Mě tam třeba srala ta young adult lesbická interdimenzionální skororomance. Ale zas ne tak moc, aby mi zkazila film. Humor fungoval tak napůl, nicméně linka s hlavním duchem včetně mytologie kolem mě dost bavila. Není to film, kterej si hned pořídím na UHD, jakmile vyjde, ale až bude někdy za pár let v akci, asi neodolám. 55% za pokračování, který vlastně vzniknout nemuselo, ale když už je tady, tak celkem pobavilo.
Zahrada Boží (2024)
Hlavní problém vidím v délce, která je pocitově na dvojnásobku. Tohle téma by mohlo být stylově zpracovaný v půlhodinové reportáži Občanského juda. Většinu stopáže jsem měl pocit, že koukám na nějaký amatérský domácí video. Prvních cca. dvacet minut jsem se na to snažil napojit a nešlo mi to. Asi je to hodně i o tom subjektivním pocitu, páč mně zahrádkaření nic neříká a nikdy jsem ho nechápal. Přesto chápu to poselství, že život se má prožít tím, co nás baví. Smutný je, že ne vždycky to platí v manželství oboustranně, slovy paní Špitálské "Vždyť my jsme pořád jenom pracovali, když druhý si jezdili k moři". Nicméně mě to fakt nudilo a to až takovým způsobem, že jsem zhruba po hodině musel dát pauzu, odpočinout si od toho a pak se donutit to dokoukat.