Recenze (162)
Zpátky ve hře (2012)
Objektivně to asi neni tak špatnej film, ale je to hrozná nuda.
Millerovi na tripu (2013)
Nejlepší komedie od první Pařby.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Dialogy jsou občas dost debilní, ale i tak se na to moc dobře kouká.
Ztracená brána (2012) (seriál)
....ten závěr mohl bejt teda lepší....
Muž proti muži (2006)
Po celou dobu parádní záležitost,...ale všechno zkazí ten přiblblej mysteriozní závěr.
Umělec (2011)
Oscara pro Dujardina klidně, ten si ho zaslouží (vzhledem k tomu že Gosling za Drive nominaci nedostal), ale oscara za nejlepší film rozhodně ne.
Tři mušketýři (2011)
Jedinej herec, kterj se hodil do svý role je Mads Mickelsen a Christopher Waltz (ale jeho postava Rechelieho je tak blbě napsaná, že jsem si toho málem ani nevšiml.
Pearl Harbor (2001)
Ještě lepší by to mohlo bejt, kdyby se na začátku tolik nevěnovali romantický linii a ušetřenej čas by pak použili k rozvinutí Doolitelova náletu, protože ten je až zbytečně krátkej.