Poslední recenze (22)
Hulk Vs. (2009)
Býti jen část Hulk vs. Wolverine, hodnotil bych 5*. Jenže pak je druhá půle (Hulk vs. Thor) která mě až tolik nebavila
Diktátor (2012)
Sacha Baron Cohen je pro mě značka výborné komedie, u které se bavim po celou dobu filmu. A ani zde mě nezklamal! Když už jsem myslel, že lepší to být nemůže, tak tempo neustává a humorné scénky taktéž ne.
Tokio! (2008)
Opět pro mě zde platí: čím víc se na něco těším, tím víc mě to zklame!
Poslední deníček (2)
žádnej update?
Nějak poslední měsíc nemám vůbec čas koukat na filmy.. takže spíš pustim nový díly sérošů (himym, tbbt) popř. starší (futu, simps) a jsem spokojen...