Poslední recenze (275)
Blade Runner 2049 (2017)
Ne vůbec! Za mě je tohle totální sračka na ntou, zase splácaný všechno dohronady. Efekty super a i herci, ale je to příšerně nudné. Možná jsem debil no asi jo. Prijde mi, ze lidi jsou jak stado viz covid očkujte se pitomci a víte proč? Ne! Protože o tom píšou novinky. To samy tenhle skvost, jedna paní říkala, že je to super tak 90% tomu dá 5*.
Duna (2021)
Duna 1 se mi daleko více líbila než dvojka. Jednak děj neni tak zběsilý a je tu lepší příběh. Dvojka je fakt totální bizár, člověk má chvílema pocit, že se tam jen bojuje a vypadá to na nějaký pseudonácky ve vesmírných lodích včele s Batistou. Timthee za mě není nějaký echt herec, ale v roli Paula mi docela sedl. Hodně bych ocenil, kdyby někdo natočil ve shrnutí co se stalo za posledních 20.000 let a proč technika ustrnula a vše se vrátilo k pseudostarověku. 85%
Duna: Část druhá (2024)
10.3. jsem na tom byl v kině. Duna je jistě velkolepý, hodně drahý a vizuálně skvěle udělaný film, hudba je také skvělá, ale marně jsem zde hledal nějakou vyšší myšlenku. Když to zjednoduším, tak tam bojuje jeden rod proti druhému, kvůli těžbě koření. Celkově i ten nápad že je rok 10100něco a svět je multikulturní, pak mě zaujalo, že zde neni žadná umělá inteligence, ani androidi, technika je hodně velký bizár stylu steampunk, uniformy jak ze Třetí říše, spojené s římskými gladiatorkými hramy. Za mě kdyby byl film o trošku kratší a víc by vysvětlili určité věci, byl by to skvostný film. Já se neubráním pocitu, že se někdo snažil lidi zaujmout hodně vysokým rozpočtem, ale příběhově chudým filmem. 60%