Oblíbení režiséři (10)
Tenhle chlápek nejede na kvantitu, ale jeho kvalita je dechberoucí. Prison playbook, Reply 1997, Hospital playlist.
To on za sebou zanechává jedny z nejlepších korejských seriálů. Je jich víc, ale nejlepší z nich jsou Scarlet heart, IRIS a Live.
Co seriál, to pět hvězdiček.
Cruel city, I need romance 2012, Romance is a bonus book a Crash landing on you
A najednou se mi to propojilo a mám jasno. V Yawang z mé oblíbené Soo-Ae dokázal vytáhnout tu nejbezcitnější hlavní hrdinku ever a zrežíroval neskutečnou podívanou, která je i po letech výjimečná a nemá obdoby. A se stejnou vervou se pustil do It's okay to not be okay. Opět se toho nebál a Seo Ye-Ji svým vedením pomohl utvořit netradiční hrdinku, která nemá ryze pozitivní vlastnosti, zato má charisma jako blázen. A do třetice, Jealousy incarnate, který mě od začátku naprosto uchvátilo.
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů Rough cut je jeho práce, stejně tak Taxikář. A The front line se mu taky povedl.
Suspicious partner a Wok of love mají kromě společného režiséra něco společného. Moc jsem od nich nečekala a přitom jsem dostala všechno. Prostě 10/10. Na příští rok je navíc v plánu spolupráce režiséra se Shin Min-ou a já se asi potrhám radostí, jestli to klapne.
Dělá seriály jinak, opravdově. A minimálně tyhle dva jsou toho důkazem, Something in the rain a One Spring Night.
Zbožňuji ho za Batmana a obdivuji za Počátek.
Kvalita nad kvantitou! A myslím, že Zelená míle a Vykoupení z věznice Shawshank jsou dostatečným důkazem.