Poslední recenze (50)
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Raději Alien 5, než AVP2
Bazén (2001)
Nudný nebyl. Trochu jsem se i bál. Nejubožejší smrt měla Linda Rybová, která se do ní vyřítila po tobogánu a smrt Jana Vlasáka, který pátral a dorazil k nově vystavenému bazénu na Barandově, který má být něco "extra" (ve skutečnosti je to aquapark v Liberci, ale aspoň je v ČR). U mě má tento film tři hvězdy za české herce, české prostředí a děj: "To už tady párkrát bylo! Ale u nás tak často ne;-)" Jinak dávám odpad anglickýmu dabingu, aspoň za Lindu Rybovou!
Silent Hill (2006)
Nuda? Ne! Docela mě překvapil. Jako horor má "něco do sebe". Je to jak mix Doom, Alien, Harry Potter, Záhada Blair Whitch a Mumie :-d. Hororová a temná atmosféra zde jest, i když hodně počítačová Je to prostě "město v temnotě" a že hlavní role obsadili ženy, byla pro mě také pozitivní zpráva. 24 letá mladá žena v sukni, malá dívka a blonďatá policistka. Radha Mitchell svou roli zahrála skvěle, že chvílemi šel strach i zní :-D. V tomto filmu můžete i vidět, jak se může víra proměnit v něco temného, nebo ve společenství spíše "cvoků" nebo "fanatiků". Doporučuji ho všem Je to skvělá podívaná, kterou není vidět každý den! A že by trochu komedie?No, ne.