Recenze (5)
Vánoční prázdniny (1989)
Vianoce ? Bez tohto filmu ?! To v žiadnom prípade . Vianoce bez tohto skvelého , zábavného a v mojom prípade obľúbeného filmu pre mňa ani nie sú vianocami :)
Děsnej doják (2006)
Dávam jednu hviezdu za použitie piesne Baby come back na ktorú mám pekné spomienky . To je celé .
X-Men: První třída (2011)
Viac pozornosti ako Jennifer Lawrence som venovala Jamesovi McAvoyovi ktorému ako hercovi veľmi fandím . Z hrdinov X-men som vždy mala najradšej Storm a Beasta takže sledovať Hankov príbeh ma skutočne nadchlo .
Klub sráčů (2000)
"Pojedeme na Ibizu !" - Skutočne , toto je to jediné čo som schopná si zapamätať...na ten zvyšok chcem čo najrýchlejšie zabudnúť .
Na parket! (2010) (seriál)
Ďalší nepodarený ťah Disneyho (už zase) . To že seriál je určení pre deti neznamená že nemusí byť na úrovni . Tvorcovia seriálu si zrejme myslia že deťom ku šťastiu stačia dve skákajúce herečky a humor bez úrovne . Seriál síce neobsahuje žiadne násilie a nadávky ale i detské seriály musia mať úroveň .