Recenze (558)
Havran (2012)
Nechápu, jak jsem kdysi "hodně dávno" s nadšením četl všechno od Poea. Dnes to dílo celé vidím jako mega srajdu první kategorie...
Alamo (1960)
Příliš dlouhé a příliš ukecané.
Kapitán Phillips (2013)
Film o korektní stupiditě současnosti. Místo aby hned na začátku poslali pár čmoudů ke dnu, prodrbou miliony dolarů na záchrannou akci + 33 let budou platit jednomu čmoudovi hotel. V dávnější minulosti bývaly ozbrojeny všechny námořní lodě - i ty obchodní. Dnes si místo zbraní na loď nainstalujeme "kropiče na zahrádku" a pak se divíme...
Konec rozkvětu (1972)
Tolik nesmyslů v jednom filmu jsem už dlouho neviděl... Škoda, potenciál to mělo dobrý.
Tenkrát v Americe (1984)
Vydržel jsem to, i když to bylo pekelně dlouhé... Ale nadšený z toho teda zrovna nejsem.
Slídil (2014)
Skvělé! Fantasticky zahraný psychopat, strhující děj, bezchybné záběry. Co chcete víc. Dávám 5* bez zaváhání.
Babička (1971) (TV film)
Po "téměř" všech stránkách krásný dvoj-film. Úžasné a dojemné herecké výkony všech, kamera, hudba atd. Nicméně, musím poněkud více kritizovat chaotický scénář a střih, které to dílo velmi sráží. Uvítal bych, kdyby to hezky všechno dějově navazovalo a bylo mnohem více věrné skvělé knižní předloze. Filmaři zde hodně vypustili a dost i přidali, či změnili...
Orlové práva (1986)
Nuda, kde 50 letý Redford (vypadá ve filmu i na víc) má nejprve něco s 26 letou blbkou a pak s 29 letou právničkou. Vypadá pochopitelně minimálně jak jejich tata. Děj je překombinovaný slepenec, co nefunguje.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
K dokonalosti filmu vyčítám jen 2 věci - obsazení dětí a náctiletých do role důstojníků - to považuji za nesmysl a tou druhou je otevřený konec - filmaři nejspíš počítali s pokračováním... Nad nepřehledností závěrečné bitvy aj. drobnými neduhy přivírám oči :)
Zlatokopové z Arkansasu (1964)
Další "rádoby westernová" zbytečná megablbost. Za Olinu a známé herce z Mayovek dávám 1*. Jinak je to děs běs na odpad.