Oblíbené seriály (10)
Ajťáci (2006)
Séria 1: 98%, Séria 2: 90%, Séria 3: 95%, Séria 4: 90% "BRILLIANT!"
Father Ted (1995)
"It's very scary out there, in the non-priest world!" To by musel byť obrovský šuter, aby sa doňho dali vytesať všetky hlášky šialených farárov z Craggy Island. 95%
Black Books (2000)
Jedna z mála vecí, ktorá nedokáže sklamať je britský humor (pod taktovkou Linehana).
Simpsonovi (1989)
Genialita, s ktorou žijem od čias kedy som sa v Bartovom veku česal na ježka.
M*A*S*H (1972)
Seriál kôli ktorému mám rád Novu.
Krok za krokem (1991)
Jediný americký sitcom (M*A*S*H* nerátam), ktorý ma bavil a ktorý som pozeral (skoro) až do konca.
Městečko South Park (1997)
S počiatku šok, bomba, paráda a postupne už len dobré +/- vykyvy (s obcasnymi zableskami geniality). Ono po čase sa to opozerá a človek tvor prispôsobivý, už nieje v neskorších častiach ničím prekvapený.
Haló, haló! (1982)
Není nad hailujúce prostitútky!
Mrňousci (2006)
Po zhruba 15-tich častiach zatiaľ naprosto suverénna animovaná pecka zo života hmyzu (s možno dvoma-troma výkyvmi k štyrom hviezdičkám). Digitálne muchy, lienky, motýle, vážky, pavúky, chrobáky, osy a iná háveď zasadená do reálneho sveta prežíva svoje malé-veľké dobrodružstvá. Obrazovo krásne, napínavé, romantické, hravé, poetické, akčné, komické a občas s milou pointou. Nevídaný úlet z Francúzka, ktorý mi neuveriteľne sadol do noty. Ja hmyz moc nemusím, ale toto je jednoducho roztomilé. Doporučuje 5 z 5-tich etnomofobikov. 90%