Poslední recenze (972)
Vrah naoko (2023)
Na Linklatera, mého oblíbence, mám vyšší nároky. Příjemně se na to kouká, ale scénář je děravý jako cedník. A i když budu ignorovat nesmysly (plot holes), tak z toho prostě není víc než vztahovka o jednom zamilovaným falešným vrahovi. A to je na Richarda trochu málo. He can do so much better.
The Standups (2017) (pořad)
Brian Simpson a Joe List nezkalamali. Dan Soder byl lepší. To je vše, co jsem zatím zvládl.
Kafka - Max (2024) (epizoda)
Myslím, že nevadí, že je seriál pro znalce. Přece jen je to intelektuální téma. Jako člověk, který četl Kafku kdysi dávno, bych možná uvítal nějaké popisky, ze kterého díla čtou. Oceňuju, že se autoři věnují Kafkovu milostnému životu. Nemusí to být nutně kritika Kafky jako sexistického hovada, je třeba si uvědomit, že společnost byla tehdy jinde. A zároveň ne všechno se tehdy mohlo napsat, cenzura byla větší, proto je dobré zaměřit se i na erotiku, na bordely, na to, co si v románech přečtete spíše v náznacích.
Poslední deníček (43)
Best movies of 2023
Zahraniční: Poor Things, Tár, Holdovers, Anatomy of Fall, The Boy and The Heron, How to Have sex, Saltburn, Hranice
České filmy: obecně byl rok 2023 mnohem lepší než 22. Super.
ELEKTRA (krátký film, geniální, úplně mimo českou ligu)
Anna is missing, Úsvit, Bratři, Bod obnovy
-
nemohu říct, že Brutální vedro je dobrý film, ale není špatný a rozhodně to byl zajímavý pokus